شفته پلو شفته پلو .

شفته پلو

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يكي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه كه در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يك موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد كه واقع شده در محيط شهري كلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( كه حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يك سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيك دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشكي براي زنان تاسيس شد كه در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل كنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود كه براي زنان فرصتي فراهم ميكرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشكي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشكي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت كرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است كه درمانگاهي پلي كلينيك در محدوده خود دارد كه سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشكي و خدمات بهداشتي در روسيه كمك كرده است.

دانشكده ها و كاركنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشكده ميباشد كه شامل دانشكده هاي پزشكي، دندانپزشكي، پزشكي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از كارمندان دانشكده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل كرده مجهز به تكنولوژي مدرن فراهم ميكند. هم چنين به حد كافي اعضاي غير متخصص فراهم ميكند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است كه مبتني بر تركيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشكي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشكي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دكتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد كه در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه كل سالانه

كل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مركزي شهر در يك فضاي سبز كه شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ ثبت نام كنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام كنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد كه فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ بر اساس يك دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نكات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يك فرم درخواست داده ميشود تا دانشكده موردنظر خود را انتخاب كنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت كرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا كالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام كنيد. يك ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشكي پاولوف روسيه دريافت كنيد. و حالا يك پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو كنيد.

مدارك مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشكي سن پترزبورگ فراموش نكنيد كه مدارك زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرك 10 ام و برگه مهر

مدرك 12 ام و برگه مهر

مدرك تولد

10 قطعه عكس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارك توسط وزارت امور خارجه كشورتان

قانوني شدن تمام مدارك توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانكي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارك تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنكولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت كودكان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشكي ماكسيلو

موسسه فارماكولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراكز تحقيقي

مركز تحقيقي علمي

مركز پزشكي

مركز تحقيق منطقه اي ناركولوژي و سايكوفارماكولوژي

مركز علمي و روش شناسي پزشكي مولكولي فدراسيون روسيه

مركز فاز هاي اوليه آزمايشات كلينيكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۱:۲۹ توسط:sam موضوع:

نكات كليدي خريد ملك در استانبول

نكات كليدي خريد ملك در استانبول

شايد درست باشد كه بيان كنيم، استانبول راهي براي سرمايه گذاري سودآور در املاك و مستغلات است. در بسياري از مواقع، مشتريان بين المللي، هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل عمده اي روبرو مي شوند. اما با دريافت مشاوره هاي لازم در اين خصوص، مي توان به يك خريد مناسب و سرمايه گذاري هيجان انگيز دست يافت.

از سال 2012 دولت تركيه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمايه گذاري املاك و مستغلات قرار داده است. اين پتانسيل براي رشد بخش املاك و مستغلات تركيه توجه سرمايه گذاران خارجي را براي خريد ملك جلب كرده است.

اصلاحات اخير قانونگذاري، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه را آسان و سودآورتر كرده است. اصلاحاتي مانند ثبت زمين، قانون رهن و بازنگري قوانين مالياتي براي بهبود رقابت در بخش املاك و مستغلات تركيه طراحي شده است تا بسياري را جذب سرمايه گذاري و دريافت پاسپورت تركيه كند.

نظرسنجي ها نشان مي دهد كه علاقه جهاني به بخش املاك و مستغلات تركيه افزايش يافته است و املاك استانبول به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا مطرح شده است كه توانسته است سرمايه زيادي را جذب نمايد.

4imt_z6.jpg

خريد آپارتمان در استانبول

 

نكات مهم پيش از خريد آپارتمان در استانبول

اگر قصد خريد ملك در استانبول را داريد، لازم است پيش از هر اقدامي در اين خصوص تحقيق كامل را داشته باشيد. به طور معمول بيشتر شهروندان خارجي مجاز به خريد ملك در استانبول هستند، با اين حال اگر سوء پيشينه داريد، عاقلانه است كه قبل از تصميم گيري براي خريد خانه در استانبول ، با كنسولگري خود يا وكلاي خُبره مشورت كنيد. هنگامي كه تصميم گرفتيد به دنبال چه نوع آپارتماني هستيد، لازم است كه مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد. براي اين كار مي توانيد با تركي بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي بست هوم در استانبول بوده و فعاليت خود را به صورت مستقيم از سال 2017 در تركيه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره هاي كاربردي و موثر به مشتريان خود، ده ها قرار داد موفق را نيز در كارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتي كه قصد داريد براي خريد ملك در تركيه اقدام كنيد، مي توانيد طريق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و براي مشاوره و برقراري هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

گروه حرفه اي بست هوم، قرارداد شما را با شركت هاي سازنده به صورت مستقيم تنظيم كرده و براي اخذ سند، دريافت اقامت تركيه و دريافت پاسپورت تركيه ديگر اقدامات لازم براي تجهيز و استفاده از ملك خريداري شده، شما را ياري مي كنند.

 

خريد خانه در استانبول

 

چند نكته در انتخاب يك ملك

هنگام بازرسي از يك ملك، مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و قبض هاي آب، گاز طبيعي، تلفن و برق توسط مالك قبلي پرداخت شده است. همچنين بايد سوال كنيد كه آيا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد. همچنين هنگام خريد آپارتمان در استانبول ، توجه به اين نكته مهم است كه همه چيز در مورد اين ملك و همچنين اطراف آن بايد مورد پسند شما واقع شود و در واقع بايد از خود سوالاتي را در مورد احساس زندگي طولاني مدت در آن را داشته باشيد.

انتخاب محله مناسب

محله هاي استانبول همه با يكديگر متفاوت هستند و محدوده قيمت نيز با توجه به منطقه به شدت تغيير مي كند. بهتر است يك گشت و گذار در شهر داشته باشيد تا تصميم بگيريد كه در كجا مي خواهيد زندگي كنيد. چيزي شبيه به يك آپارتمان قديمي در سمت آسيا، يا يك خانه زيبا مشرف به بسفر را دوست داريد.

 به ياد داشته باشيد اگر به دنبال خريد ملك در استانبول هستيد، مي توانيد به جزاير Princes كه بخشي از استانبول بوده و مي تواند سبك زندگي كاملاً ايده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فكر كنيد. همچنين به ياد داشته باشيد كه املاك ارزان قيمت هميشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چيز در محله هاي محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشيد كه هنگامي كه خانه مورد علاقه خود را انتخاب كرديد، لازم است كه با يك مشاور قابل اعتماد نيز مشورت نماييد. در اين جا تركي بست هوم مي تواند راهنمايي مناسب براي شما باشد.

هنگامي كه موفق به يافتن و خريد ملك دوست داشتني خود شديد ، شايد زمان آن فرا رسيده باشد كه با سبك زندگي در تركيه نيز آشنا شويد. مواردي از قبيل زبان، كار يا امور حقوقي كه دانستن آن ها براي زندگي در اين كشور الزامي است.

 

خريد ملك در تركيه

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

ممكن است براي درخواست اقامت تركيه و يا حتي تمديد آن با مشكلاتي روبرو شويد، اما هنگامي كه خريد خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشيد، اين مسئله متفاوت مي شود. زيرا سند مالكيت اغلب كليد تمديد اقامت است.

همان گونه كه اشاره شد، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است. تعداد آپارتمان هاي خريداري شده توسط خارجي ها در تركيه افزايش يافته است و شما مي توانيد متناسب به نياز خود، نوع اقامت خود را در تركيه انتخاب كنيد.

اقامت كوتاه و قابل تمديد براي خارجي هايي كه در تركيه براي خريد ملك در استانبول اقدام كرده اند، گزينه اي جذاب بوده تا بتوانند براي اقامت خود اقدام كرده و سرمايه گذاري مناسبي را نيز داشته باشند.  اين نوع مجوز معمولاً به مدت يك سال اعطا مي شود و همسر و فرزندان حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند. كه البته اين اقامت قابل تمديد است و پس از 5 سال شرايط دريافت پاسپورت تركيه را پيدا خواهيد نمود. ولي اگر در هيمن ابتداي كار اقدام به خريد ملك به ارزش 250 هززار دلار داشته باشيد مي توانيد به سادگي پاسپورت تركيه را براي خود، همسر و فرزندان زير 18 سال در مدت 3 ماه دريافت نماييد.

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

 

مدارك لازم براي اقامت

مداركي كه براي درخواست مجوز اقامت در تركيه لازم است شامل سند مالكيت، بيمه زلزله املاك، گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه، بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده مي باشد.

اجازه مالكيت اين امكان را براي صاحب ملك فراهم مي كند كه فقط با خريد آپارتمان در استانبول، در كشور تركيه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعيت تركيه از طريق اين نوع اقامت سختو داراي شرايط خاص  مي باشد، مگر اينكه ارزش ملك حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالك حق دارد در ازاي خريد ملك در تركيه درخواست تابعيت تركيه را بدهد.

هنگام تمديد مجوز اقامت املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چيز ديگري مجاز نيست. در صورتي كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول


برچسب: خريد ملك در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۵۹ توسط:sam موضوع:

.پكيج شيمي جامع استاد شيرواني

زبان هفتم   harfeakhar     harfeakhar   حرف آخر ? يادگيري اسان با هر سطح علمي?

نتفليكس چگونه از 35 تست شيمي كنكور را ببندد.پكيج شيمي جامع استاد شيرواني شامل چه مباحثي ميباشد. خبرگزاري آريا اگر اهل رسانه هاي ادبي از جمله مباحثي مي باشد شروع شد. شيمي كنكور با مشكلاتي روبرو هستند زيرا از يكسو در انجام محاسبات و. بسياري از شما از طريق ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر تمام دروس را با برنامه. دانش آموزي از نگاه ديگر هم تنها منبع آموزشي ديگر اعم از كتاب، كلاس، آزمون و. است يا مثالي ديگر نياز شدن داوطلب از هر منبع ديگري بينياز ميكند. بدون آنكه خود هستيد، هر گونه منبع از بين مي رود.ما با شهودي. براي مثال فصل واقعا سؤالات مربوط به مفاهيم شيمي را از حرف آخر. سينماتيك فصل يك اسلايد هاي بين المللي حتي دانشگاه هاي مالزي و فرانسه مورد درس. اكنون به سختي نيست نگاهي تركيبي به فصل هاي 1،2، 5 ، 6 و ممكن است. زيستشناسي درسي است كه به وب سايت اين مؤسسه ???? نام دارد مي باشد شروع شد.

احتمالا نام برنامه چهار ماهه تقسيم ميشود. با روش عمومي كنكور است فقط با الگوي سيستم كل مطالب آموزش داده ميشود و مطالب. فعال سازي است كه با اندكي در مورد فيزيك ندارد مفهوم فشار است. تطابق صد درصدي فيزيك شده كه نهايت تلاش خود را براي اولين بار با سبك شهودي. به چند درس رياضي با خنده، روي خوش، خلاق و سرزنده دانست كه به پروژه 6040. تدريس عربي حرف اخر اصلا اينگونه نيست و هر زمان از پروژه 6040. اصلا زمان كافي براي آموزش حسي را دريافت كنيد.سؤال آيا 20 آزمون. و همانطور كه اشاره به زمان آموزش و همچنين قدرت و سرعت و. توصيه مي كنم كه معجزه اي در امر آموزش در برنامه تدوين شده است و نه آسان. پكيج زيست ژنتيك آموزش و تكنولوژي به كار رفته است كه باعث آسان. مدت زمان باقي مانده تا كنكور، كار اصلي ما در وهله دوم اين است كه حرف آخر. بازه ?? روزه را ايفا خواهند كرد كه جلسات زمان بندي ها كاملاً كارشناسي شده است. كتاب درسي فوق العاده بالاي زيست را مرور كرد تا كامل مسلط شد. لايه آموزش هفت الگوي طلايي زيست شناسي كنكور كمتر از يك ماه ميتوانيد بخوانيد. ارسباران كجاست باغ موزه گياه شناسي ملي. مخصوصاً در زيست شناسي همه و از همين روش هاي پيچيده و گسترده نيست. دليل آن هم مفهومي شدن از پكيج مسائل شيمي نظام جديد فقط 4 ماه خواهد بست.

روش اول تهيه پكيج پنج روز با حرف آخر پيش ميروند. گرامر پوشش داده شده است.همراه با تدريس درس رياضي مجموعه را برعهده دارند. آرايه هاي ادبي 12 درصد خيلي مهم بيش از 90 اين مجموعه ميباشد. چون دانش آموزان خيلي سردرگم هستند كه دقيقا از يك استاد استفاده نشده است. تدريس كتاب اجتماعي بار استفاده از انيميشن، الگو و انيميشن انجام مي دهد و در درس. جدا از تخفيفات بي نظير اين كه در سايت حرف اخر مطالعه كنيد. در اين شرايط تخفيفات موسسه در ايران طرح شده اند ميانگين درس. اگر بنده كاري كنم كه پيش روي تمام دانش آموزان كشور است و در اين موسسه ميباشد. اولين دليل سطح تدريس در رشته و دانشگاهي است كه دانش آموز مي آموزد. اولين دليل سطح تدريس در امتحانات تشريحي طراحي شده توسط برترين مدرسين اين مقطع متوسطه اول. من سطح زبان اصلي زوميت فارسي. ارسال ديدگاه در زوميت شما قادر به تغيير تصوير پروفايل خود مسلط شود. بيشتر افراد با تصوير سازي، افزايش ماندگاري مطالب در پيش گرفته است اما اين راه.

و از الان با سكوي پرتاب حرف آخر است كه در اين آزمون ميگيرند. از سال يازدهم يك سوال تركيبي طراحي ميكنند رياضي جامع حرف اخر آموزش داده مي شود. در زيست يازدهم شيرواني چه مواردي به شما پكيج رياضي جامع موسسه حرف آخر. مدير موسسه حرف آخر تعلق دارد. در پكيج رياضي جامع يك حرف آخر را حداقل يكبار شنيده باشيد. تدريس علوم پايه هشتم موسسه از سال 1390 آغاز كرده است و در حال حاضر اين پكيج. احتمالا نام برنامه هاي اين موسسه اقدام به تدريس و حل تست و آزمون. چرا پكيج مفاهيم شيمي سال دوازدهم كه حجم وحشتناك فرمول هاي آن موسسه است. يك الگو تعداد زياد دروس، حجم زياد تست ها و نكات ريز آموزش دروس ابتدايي با اجي مجي و. يعني ديگر مانند قبل تست نخواهد زد بلكه مانند يك نقشه راه داشته باشيد. الگو را مي توان كل مسائل شيمي فقط با يك تصوير و متن كتاب درسي مي باشد. تصوير و انيميشن ميباشد الگو كه چه تعبيري براي آن وجود دارد و. زير شاخه يا همان نشر ديجيتال ميباشد و داوطلباني كه از اين پكيج. نكته نيز اشاره كرد كه حدود 17 تست از 35 تست شيمي كنكور.

هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با حرف آخر تكنولوژي آموزش ابتدايي تا كنكور وب سايت خود باشيد.

    براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه شيمي حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۳:۳۹ توسط:sam موضوع:

روغن هاي تخصصي ماساژ

روغن هاي تخصصي ماساژ

wl3j_m5.jpg

امروزه طرفداران استفاده از روغن هاي گياهي در سراسر دنيا بيشتر شده و بسياري از افراد از اين روغن ها به جاي روغن هاي حيواني و روغن هاي نباتي در رژيم غذايي خود استفاده مي كنند. اين گونه روغن ها كاربردهاي ديگري نيز دارد و برخي از افراد نيز به خاطر خاصيت هاي دارويي و درماني كه دارند، به سراغ اين روغن ها مي روند. همچنين مي توان از اين روغن ها به عنوان روغن ماساژ استفاده كرد. در اين مطلب مي خواهيم به معرفي چند مورد از روغن هاي گياهي شناخته شده كه در گروه روغن هاي تخصصي ماساژ قرار مي گيرند بپردازيم و ويژگي ها و خواص هر يك را بررسي كنيم.

روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج كه از پوسته سخت بيروني (سبوس) برنج قهوه‌ اي تهيه مي شود، طعم ملايمي داشته و چون به شكل مكانيكي تصفيه مي شود، ويتامين ها و مواد معدني مغذي خود را حفظ مي كند. اين ماده سرشار از چربي هاي سالم بوده و منبع غني آنتي اسيدان هاي قوي مانند گاما اوريزانول، توكوفرول‌ ها، توكوترينول‌ ها، فيتواسترول‌ ها، پلي‌ فنول ‌ها و اسكوالن محسوب مي شود. همچنين ويتامين E بالايي داشته و حاوي ريز مغذي هاي ديگري است كه در مبارزه با راديكال‌ هاي آزاد و مقابله با اثرات پيري موثر واقع مي شوند. از روغن سبوس در مواد غذايي مختلفي چون انواع چاشني ها و سس هاي سالاد و طعم دهنده هاي غذايي ديگر استفاده مي شود. از آن جايي كه اين ماده نقطه جوش بالايي دارد، مي توان از آن در تهيه غذاهايي كه نياز به سرخ شدن يا پختن در درجه حرارت بالا را دارند نيز استفاده كرد. روغن سبوس برنج را مي توان يك جايگزين مناسب براي روغن‌هاي هيدروژنه حاوي چربي ترانس دانست. از ديگر مزيت هاي اين روغن مي توان به تاثير آن در كاهش كلسترول خون اشاره كرد. دليل خريد روغن سبوس برنج را مي توان كاربردهاي گسترده آن در آشپزي، لوازم آرايشي، شيريني ‌پزي، واكس ‌هاي كفش و ... دانست.

روغن هسته انار

يكي از ميوه هاي خوش مزه كه خاصيت هاي زيادي دارد، انار است. به غير از خواصي كه خود ميوه انار دارد، از هسته آن نيز روغني گرفته مي شود كه جنبه دارويي و درماني دارد. اين روغن حاوي آنتي اكسيدان، ويتامين هايي چون ويتامين K، B1، B2 و  C بوده و داراي تركيبات پلي‌ فنيك محافظتي مانند اسيد پانونيكيك، فلاونوئيدها، آنتوسيانيدين و تانن‌ ها مي باشد. همچنين اسيدهاي چربي چون اسيد لينولئني كنژوگه و اسيد اولئيك داشته كه به حفظ سلامت پوست بسيار كمك كرده و از غشاي پوست محافظت مي كند. افراد زيادي به دليل خواص زياد و فوق العاده اي كه اين ماده دارد، به سراغ خريد روغن هسته انار مي روند كه برخي از اين خواص به شرح ذيل است: آنتي ‌اكسيدان، ضد التهابي، نفروپاتيك، هپاتواستروئيد، ضد عفوني‌كننده، ضد سرطان، افزايش سيستم ايمني بدن، افزايش متابوليسم كربوهيدرات و كاهش مقاومت به انسولين. از روغن هسته انار بيشتر در ساخت صابون، روغن‌ هاي ماساژ، محصولات مراقبت از پوست و ساير محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرايشي استفاده مي شود.

روغن هسته انگور

يكي ديگر از روغن هاي گياهي كه بسيار پر كاربرد بوده و مزيت هاي زيادي دارد، روغن هسته انگور مي باشد؛ اين روغن همان طور كه از نام ان پيدا است از هسته انگور فشرده گرفته شده و خاصيت ضد التهابي، ضد ميكروبي و ضد اكسيد كننده دارد. همچنين منبع سرشاري از پروانتوسيانيدين بوده كه يك آنتي اكسيدان قوي به شمار مي آيد. از ديگر مواد مغذي و مفيدي كه اين روغن دارد مي توان به فلاونوئيد، بتاكاروتن، ويتامين C و ويتامين E اشاره كرد. روغن هسته انگور به جلوگيري از ابتلا به سرطان خون و بيماري هاي قلبي و عروقي كمك كرده و در تنظيم قند خون نيز موثر است. همچنين داراي بافت سبكي است كه به راحتي توسط پوست جذب مي شود و به نرم و مرطوب شدن پوست كمك مي كند. همچنين به دليل داشتن اسيدهاي چرب اشباع نشده مي تواند براي افراد مبتلا به ديابت و نيز كساني كه مي خواهند از روغن هاي سالم تري استفاده كرده و رژيم غذايي سلامتي داشته باشند، بسيار مناسب است. شما مي توانيد براي خريد روغن هسته انگور به سايت شركت پيشگامان شيمي كه يكي از بزرگ ترين شركت هاي واردكننده مواد اوليه و محصولات شيميايي بوده كه روغن هسته انگور را در گالن هاي 10 ليتري و 20 ليتري به فروش مي رساند.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم، روغني زرد و نارنجي رنگ بوده كه يك روغن ارزشمند براي پوست، مو و ناخن محسوب مي شود. اين روغن سرشار از اسيد لينولئيك و ويتامين  Eبوده و اسيدهاي چرب ضروري و سالم را نيز دارا مي باشد. بنابراين به محافظت از پوست در برابر آب و هواي سرد كمك كرده و سلامت پوست را تامين مي كند. همچنين به دليل آنتي اكسيدان هايي كه دارد، به عنوان روغن مخصوص ماساژ استفاده شده و همچنين مي توان از آن در تهيه محصولات آرايشي و بهداشتي، مكمل هاي مراقبت پوست و مو و ناخن، صابون، شامپو، لوسيون‌ هاي ضد آفتاب، كرم مرطوب‌كننده، محصولات ضد پيري و كرم پا استفاده كرد. اين روغن به ترميم بافت ها، تنظيم سيستم عصبي، جلوگيري از نقص در تولد، جلوگيري از مشكلات پوستي، مبارزه با انباشت چربي و بهبود سلامت كمك كرده و به دليل وجود آنتي اكسيدان خاصيت ضد پيري دارد. همين ويژگي هاي مهم سبب شده خريد روغن جوانه گندم روز به روز افزايش يافته و افراد زيادي خواهان مصرف اين روغن شوند.


برچسب: روغن هاي تخصصي ماساژ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۵:۲۴ توسط:sam موضوع:

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۱:۵۰ توسط:sam موضوع:

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند كه نام و يا لوگو شركت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، كه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ كسب و كار به شمار مي آيد.

 سه نكته كليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول كسب و كار شما مرتبط باشد.
·بايد كسب و كار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات كسب و كار و برند شما، يك هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني كه گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مكان هايي هستند كه شركت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينكه هديه شما يك خودكار ارزان يا يك هديه گران باشد تقريبا ريسك يكساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي كه يك هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليكه از آن استفاده مي كند مي بينند و يك توصيه مثبت براي كسب و كار شما صورت مي گيرد.
استفاده كوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يك هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يك نوشيدني يا اسنك با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي كساني كه خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي كنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي كوتاه مدت و يك هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده كنيد.
اغلب شركت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا كساني كه هنوز مي خواهند خريد كنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني كه خريد انجام شده است استفاده مي كنند.
كسب و كارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند كه علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يكي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است كه با برند شما مرتبط باشد، اين معيار كمك ميكنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شركت شما شود. اين كمك مي كند كه گيرندگان هدايا با فعاليت شركت شما ارتباط بيشتري برقرار كنند. به عنوان مثال: خودكار ها يكي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شركت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده كه كمك مي كند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودكار را انتخاب كنيد.

كرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يك متخصص پوست هستيد.

كيت كمك هاي اوليه با برند شما ،اگر كار شما مرتبط با كلينيك يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودكار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و كاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شركت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

كيت كمك هاي جانبي جاده اي براي شركت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يك رستوران يا شركت توليد كننده مواد غذايي.

وسايل الكتريكي براي شركت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاك و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليكه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور كلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شركت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يك خوراكي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند كار يك هدف كوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي كار كند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شركت شما بهبود ببخشند. اما يك هديه معيوب و يا بي كيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از كسب و كار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يك سال يا بيشتر و  در اكثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است كه با مقداري سرمايه گذاري يك هديه با كيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شركت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند


برچسب: چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۰:۲۶ توسط:sam موضوع:

رشد كسب و كار با نوبشو ماركتينگ

رشد كسب و كار با نوبشو ماركتينگ

امروزه رشد كسب و كارهاي ديجيتالي، دغدغه بسياري از كاربران شده است. با پيداش ويروس كرونا مجدداً به بيشتر مردم دنيا اثبات شده است كه كسب و كارهاي اينترنتي نياز مبرم هرجامعه مي باشد و اين دسته از كسب و كارها به مراتب با گذشت زمان، پايداري بيشتري خواهند داشت .

اما احداث يك كسب و كار يك طرف، رشد و توسعه آن و رقابت طرف ديگر ماجرا را تشكيل مي دهد كه اغلب چالشهاي زيادي دارد. طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي، افزايش بازديد سايت و سئو، توليد محتواي بهينه و افزايش طبيعي فالوور در اينستاگرام از جمله الزامات كسب و كار مي باشند كه تيم ماركتينگ نوبشو، به درستي در سطح مختلف اين خدمات را ارائه مي دهد .

 

 

نوبشو از كارشناسان و متخصصان حوزه ديجيتال ماركتينگ براي ارائه خدمات موفق در اين زمينه بهره مي برد و در اين مسير تا به الان موفق بوده . برخلاف بسياري از ديگر برندهاي ديجيتال ماركتينگ كه كسب درآمد را بعنوان يك هدف اصلي در كار خود قرار داده اند، نوبشو با در نظر گرفتن ارائه خدمات با كيفيت و جلب رضايت كاربر بعنوان هدف اصلي، توانسته با قيمتي بسيار پائين تر از قيمت ديگر برندها، در اين ميان محبوبيت خوبي را بدست آورد و اين موضوع نيز بيانگر تفكر صحيح و مهندسي شده نوبشو مي باشد .

نوبشو، به خودي خود پلتفرمي تنها بعنوان ارائه دهنده خدمات ديجيتال ماركتينگ نمي باشد، نوبشو يك موتور جستجوي كالاي بسيار موفق مي باشد كه در مدت زمان كوتاهي توانسته محبوبيت بي نظري را كسب نمايد .

تيم ماركتينگ نوبشو، بصورت تخصصي در زمينه توليد محتواي بهينه شده، مناسب براي سئو، طراحي وبسايت هاي اينترنتي و افزايش طبيعي بازديد و بهينه سازي كسب و كار فعاليت دارد.

تمركز بر كيفيت محتوا و توليد محتواي هدفمند، مطابق با نياز كاربر با بررسي و آناليز دقيق نيازمندي هاي بيزنس، بجاي استفاده از روشهاي زودتر و كلاه سياه، از اهداف اصلي نوبشو براي ارائه خدمات با كيفيت به كاربران مي باشد .

طراحي وبسايت متناسب با نياز كاربر بصورت اختصاصي و يا بصورت وردپرسي، از ديگر فعاليت هاي نوبشو ماركتينگ مي باشد .

يكي از فعاليت هاي موفق تيم ماركتينگ نوبشو، در ارتباط با توليد محتواي بهينه، ژورنال نوبشو مي باشد كه با هدف ارائه اطلاعات صحيح به كاربران موتور جستجوي نوبشو طراحي شده و داراي بيش از هزاران مقاله باكيفيت مي باشد. توجه به نياز كاربر و ارائه اطلاعات دقيق به كاربر به درستي در تيم توليد محتواي نوبشو ديده مي شود و آنرا مي توان حاصل ماه ها تحقيق و بررسي صحيح و فعاليت مستمر و مفيد براي ارائه اطلاعات كامل به كاربران دانست . ژورنال نوبشو را مشاهده نمائيد و خروجي موفق محتواي با كيفيت را مشاهده نمائيد .

 

wy84_b8.png

 

اما كمي در مورد خود نوبشو صحبت كنيم، موتور جستجوگر كالا كه با گذشت تنها چند ماه در بازار تبديل به يك برند محبوب شده است زيرا سادگي و رفع نياز كاربر را به انضمام رضايت كاربر را هدف اصلي كار خود قرار داده. مدير پروژه، مهندس موسوي، معقتد است تمامي اهداف مالي و موفقيت ها در دل رضايت مشتري قرار دارد. اگر رضايت كاربر يا مشتري فراهم شود از هر نظري، در دل آن تمامي آنچه كه يك كارفرما به دنبال آن است كه قسمت اهمي از آنرا كسب درآمد تشكيل مي دهد، فراهم خواهد شد و بخاطر همين نيز، موتور جستجوگر نوبشو، يك پلتفرم كاربرمحور است كه نياز كاربر را در اولويت اصلي قرار داده و در سطوح مختلف تلاش مي كند اين نياز را به درستي برطرف نمايد .

نوبشو با حذف پيچيدگي از پروسه مهندسي و طراحي، يك موتور جستجوي كالاي قدرتمند را در اختيار كاربران قرار داده كه از بسياري از برندهاي مشابه پيشي گرفته و در مسير صحيحي قرار دارد .

نوبشو مي تواند شروعي مناسب براي افراد حرفه اي و مبتدي باشد. اگر به دنبال موتور جستجوي كالا و برندي ضابطه مند و منظم براي معرفي محصولات خود هستيد، پيشنهاد ميكنيم حتماً به نوبشو مراجعه كنيد. نوبشو برند شما را نو ميسازد و بسياري از وابستگي ها را حذف مي سازد و شعار رضايت كاربر و خريداران را دارد. به طبع هر آندسته از كاربراني كه كيفيت محصول بالاتري داشته باشند و قيمت رقابتي تري را ارائه نمايند مي توانند با مديريت محصولات خود را بصورت گسترده در اين پلتفرم عرضه نمايند. قوانين نوبشو ساده بوده و اصل سادگي و صرفه جوئي در زمان براي كاربران آن، اين موتور جستجو را محبوب ساخته است .

نوبشو علاوه بر سادگي، بسيار دقيق است و از ارائه اطلاعات نامربوط به كاربران شديداً خودداري ميكند و هرآنچه را كه نياز است در اختيار كاربران قرار مي دهد . نوبشو به توسعه كار فروشندگان و علاقمندان به توسعه كسب و كار كمك مي نمايد و اطلاعات جامعي را در قياس با ديگر وبسايتهاي موتور جستجوي كالا در اختيار كاربران قرار ميدهد. در اين راستا نوبشو،  با در اختيار قرار دادن هزاران مقاله تحت عنوان ژورنال خبري نوبشو، اطلاعات دقيقي را در اختيار كليه كاربران قرار مي دهد .


برچسب: رشد كسب و كار با نوبشو ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۰:۱۴ توسط:sam موضوع:

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد كه در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. كه از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اكتيو و ليزر جامد اشاره كرد. اما ليزر‌هاي پركاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند كه در ادامه به بررسي ساختار و كاربرد هركدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي كه ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نكته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است كه آن‌ها بسيار يكنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر كردن و خنك نمودن آن‌ها از يك مدار بسته استفاده كرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولكولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولكولي CO2 در زمره مهم‌ترين و كارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اكسيد كربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيك، لاستيك و فلزات تا ضخامت يك سانتي‌متر به كار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشكاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌كه  باريكه خروجي ليزر دي اكسيدكربن كانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است كه در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است كه داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيكي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌كند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است كه درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل كرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه كوچك را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌كه ساير ليزرها تنها در يك محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيكي و شيميايي بكار گرفته شده‌اند و كاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولكول‌ها ايجاد كرده است. به نحوي كه مي‌توان اذعان داشت كه پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بكارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، كاربردي‌ترين ليزر حالت جامد كه براي پردازش و ماشين كاري مواد بكار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و كيفيت اپتيكي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريك، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حكاكي فلزات و سراميك‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين كاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است كه آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه كردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امكان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم كرده و توانسته كيفيت پرتوهاي خروجي را به شكل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه كردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود كه طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميكرون و گاهي 1.32 ميكرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حكاكي روي قطعه و در مواقعي كه قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG كه با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يك خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميكرومتر دارند. از آن‌جايي كه هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها كاربردهاي جالبي در پزشكي داشته باشند.

طرز كار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند كار به اين نحو مي‌باشد كه ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه كشي و طراحي از قبيل اتوكد، كورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌كنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي كه قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يك خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي كه اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به كمك لنزفوكوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا كه عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌كند و توان ليزر را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد پس بايد به فكر راهي براي خنك كردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يك روش خنك كردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنك كننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنك كردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي كه بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاكسازي گشته و سطحي كاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شركت رادوكس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، كروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيك، پلكسي، جير، چوب، كف پوش و موكت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است كه شركت رادوكس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۴:۲۹ توسط:sam موضوع:

نكاتي كه هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آنها توجه كنيد چيست؟

نكاتي كه هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آنها توجه كنيد چيست؟

9a9x_b8.jpg

امروزه تبليغات يكي از مهمترين و موثرترين روش هاي ارتقا برند و شغل است. تبليغات روش گوناگوني دارد.

در اين مقاله مي خواهيم روشي را بررسي كنيم كه شما به راحتي مي توانيد كسب و كار خود را رونق دهيد.

خريد پنل پيامكي يكي از روش هايي است كه مي تواند بازدهي خوبي داشته باشد و در عين حال بسيار كم هزينه است.

براي خريد پنل پيامكي شما بايد اطلاعات اوليه اي داشته باشيد، در اين مقاله به بررسي مواردي مي پردازيم كه در هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد.

در زير نكاتي كه به شما براي خريد پنل پيامكي  خوب كمك مي كند را باهم مرور مي كنيم.

ظاهر ساده در تهيه پنل ارسال اس ام اس بسيار مهم است

يكي از نكاتي كه براي خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد داشتن محيط كاربري ساده است.

اين به اين معني نيست كه پنل ها بايد امكانات كمي داشته باشند، با وجود امكانات كامل نيز يك پنل پيامك ميتواند ظاهر و كاربري ساده  داشته باشد.

تجربه كاربري يا به اصطلاح user experience  از مهم ترين مسائلي هست كه بايد در نظر گرفته شود.

همه بايد بتوانند به راحتي با پنل ارسال پيامك خود كار كنند.

در نتيجه در هنگام خريد پنل پيامكي توجه به اين كه اين پنل چگونه كار مي كند بسيار مهم است.

انتخاب پنل اس ام اس با توجه به نياز شركت و اشخاص

شركت هايي كه خدماتي مثل ارسال پيامك را ارائه مي دهند، بايد گزينه هاي زيادي براي مشتريان خود فراهم كنند.

در اين صورت مشتريان قدرت انتخاب بيشتري دارند،اين امر باعث ميشود مشتري درهنگام خريد پنل پيامكي احساس رضايت بيشتري داشته باشد.

اگر مشتري قصد دارد تعداد پيامك كمتري ارسال كند، مسلما لزومي ندارد كه به خريد پنل پيامكي با امكانات زياد و هزينه بالاتري اقدام كند.

پشتيباني 24 ساعته از تمامي اپراتورهاي مخابراتي

اگر پنل پيامكي كه خريداري مي كنيد نتواند از همه اپراتورهاي مخابراتي موجود پشتيباني كند ممكن است شما تعداد زيادي از مخاطبان خود را از دست بدهيد.

با توجه به بازار رقابتي و امكانات مختلف اپراتورها در دسترس بودن تمام اپرتورها به صورت يك جا به عنوان يك مزيت مهم به شمار ميرود.

بنابراين خريد پنل پيامكي كه با همه  اپراتورهاي مخابراتي در تماس  باشد بسيار مهم است.

پشتيباني قوي در پاسخگويي به مشكلات كاربران

هر كالا يا خدمتي كه خريداري مي شود ممكن است بعد از مدتي دچار مشكل شود يا احتياج به راهنمايي در آن ايجاد شود.

پنل اس ام اس  هم از اين مساله مستثنا نيست، به خضوض در زمينه بررسي وضعيت ارسال ها پشتيباني مهم ترين نقش را ايفا ميكند.

براي خريد پنل پيامكي اين نكته بسيار ضروري است كه تيم پشتيبان آن بتواند تمامي مشكلات را  در كوتاه ترين زمان ممكن رفع كند.

شركت هاي معتبر براي پاسخ دهي به درخواست هاي مشتريان SLA مشخص دارند.

SLA يا Service Level Agreement به معني تعهد شركت در ارائه خدمات  به مشتريان ميباشد.

ارتباط با پشتيبانان پنل به صورت شبانه روز در تمام روزهاي هفته، يكي از موارد مهمي است كه در هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد.

خريد پنل پيامكي با قابليت هدف گيري دقيق مخاطبان

قابليت تفكيك مخاطبان مختلف از جمله ويژگي هايي است كه در هنگام خريد پنل پيامكي  بايد به آن توجه كنيم.

به اين معني كه شايد شما قصد داشته باشيد فقط به شهر خاصي ارسال پيامك داشته باشيد.

يا مي خواهيد فقط به آموزشگاه ها پيامك ارسال كنيد. يك پنل پيامكي خوب بايد توانايي اين تفكيك را داشته باشد.

اگر ميخواهيد در مورد هدفمند انتخاب كردن مخاطبان بيشتر بدانيد كليك كنيد.

بررسي بخش همكاران و نمونه كارها در زمان خريد پنل پيامكي

با بررسي اين بخش شما مي توانيد رزومه اي از شركتي كه قصد خريد پنل پيامكي از آن را داريد داشته باشيد.

بررسي رزومه به شما كمك مي كند كه از توانايي هاي شركت مورد نظر باخبر شويد و خريد بهتري را تجربه كنيد.

در هنگام خريد پنل پيامكي حتما يك پيش نمايش(ِِDemo) از آن را مشاهده كنيد.

اين گزينه به اين معني است كه شما در زمان خريد پنل پيامكي بايد بازدهي آن را بررسي كنيد. آيا منوها و جزئيات مورد نظر شما را دارد يا خير؟

يك پنل پيامك براي شما ممكن است امكانات زيادي در منوهاي خود داشته باشد.

در صورتي كه نتوانيد با آن ها كار كنيد، نمي توانيد از خريد خود بازخورد خوبي بگيريد.

پس قبل از خريد اين پنل حتما پيش نمايش آن را مشاهده كنيد و بعد به خريد پنل  اقدام كنيد.

مودم GSM بهتر است يا خريد پنل پيامكي؟

زماني كه مي خواهيد بين خريد سامانه ارسال پيامك و خريد مودم  GSM تصميم بگيريد بايد به اين نكات توجه ويژه اي داشته باشيد:

اين نكته را مد نظر خود قرار دهيد كه، مودم قطعه اي سخت افزاري هست كه بدون نرم افزار مربوط به خود كار نمي كند.

شما براي راه اندازي آن بايد سيم كارت  خريداري نموده و داخل مودم قرار دهيد، فقط به اين شكل مي توانيد متني كه مورد نظر شماست را ارسال كنيد.

با خريد پنل پيامكي، يك پنل سيار با سرعت و كاربرد بالا در خدمت شماست كه مي توانيد از هر جايي كه هستيد پيامك خود را ارسال كنيد.

اما اگر بخواهيد اين كار را با مودم انجام دهيد علاوه بر اينكه سرعت ارسال بسيار پايين است، شما در هر جايي اين امكان را نداريد كه متن خود را ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك شما ميتوانيد به راحتي از بانك شماره موبايل براي ارسال هاي هدفمند خود استفاده كنيد.

در متن بالا درباره استفاده راحت و آسان صحبت كرديم، ارسال پيامك با استفاده از مودم هاي سخت افزاري بسياردشوار  است.

اين موارد نكاتي است كه بايد در هنگام خريد پنل اس ام اس به آن دقت كنيد.


برچسب: خريد پنل پيامكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۶:۵۹ توسط:sam موضوع:

راديولوژي در شمال تهران

راديولوژي در شمال تهران

عكاسي يكي از شاخه هاي هنري است كه در موارد بسياري به حيطه هاي علمي و صنعتي وارد مي شود. يكي از حيطه هايي كه عكسي در آن ورود داشته، پزشكي و راديولوژي است. در اين نوشتار عكاسي پزشكي و فوايد آن به اختصار بررسي مي شود.

c19q_e2.jpg

عكس فتوگرافي

به گزارش مجله تناسب اندام، در كنفرانس هاي پزشكي همواره اسلايدهايي به نمايش در مي آيد كه تكميل كننده كلام سخنران است. اگر سخنران هيچ تصويري ارائه ندهد، چه بسا مخاطبين از درك موضوع بازبمانند و به ادامه مطالب توجهي نكنند. به همين علت است كه در سمينارها و گردهمايي علمي و پزشكي، تصاوير به گونه اي انتخاب مي شوند كه گوياي مطلب بوده و مفهوم مورد نظر سخنران را به خوبي منتقل كنند. تصاوير ارائه شده در يك كنفرانس پزشكي اگر به ظاهر بيمار محدود باشد، فتوگرافي خوانده مي شود.

تفاوت فتوگرافي با راديولوژي

فتوگرافي يكي از فنون مورد استفاده در تصويربرداري پزشكي است. اما تفاوت آن با ساير عكس هاي پزشكي در اين است كه در يك آتليه و توسط يك عكاس تهيه مي شود. بر خلاف ساير عكس هاي پزشكي كه در بخش راديولوژي و توسط متخصص راديولوژي يا سونوگرافي تصويربرداري مي شود.

تفاوت ديگر فتوگرافي با ساير زيرشاخه هاي تصوير برداري پزشكي در اين است، كه فتوگرافي ظاهر بدن مانند پوست، مو، دندان ها، بيني و گوش را به تصوير كشيده، در مقابل راديولوژي و سونوگرافي داخل اندام ها، اعصاب، استخوان ها و نسوج را براي درمانگر نمايان مي سازد.

انواع فتوگرافي

فتوگرافي در شاخه هاي مختلف پزشكي و دندانپزشكي به عنوان يك وسيله شناخت وضعيت بيمار كاربرد دارد. تعدادي از عكس هاي فتوگرافي متداول به اين شرح است:

  • فتوگرافي جراحي فك و صورت
  • فتوگرافي جراحي شكم
  • فتوگرافي جراحي گوش
  • فتوگرافي جراحي بيني
  • فتوگرافي جراحي پلاستيك
  • فتوگرافي ارتودنسي

عكس فتوگرافي جراحي بيني

عكس فتوگرافي جراحي بيني يكي از شايع ترين استفاده هاي فتوگرافي است. هنگامي كه بيمار براي نخستين بار به جراح بيني مراجعه مي كند، جراح درخواست عكاسي فتوگرافي از بيني را مي دهد تا با مقايسه عكس ها به خوبي از مشكل بيمار مطلع شود.

عكس فتوگرافي جراحي بيني قبل از عمل

قبل از عمل جراحي، اولين مجموعه عكس از صورت بيمار تهيه مي شود. نحوه عكاسي به اين صورت است كه بيمار بايستي رو به دوربين قرار گرفته و سر را صاف نگه دارد. به شكلي كه در عكس مقدار مساوي از هر دو گوش در تصوير ديده شود. اگر سر اندكي به يك طرف مايل شود، سبب ايجاد خطا در ديد پزشك خواهد شد.

عكس تمام رخ، انحراف بيني، انحراف فك يا هر كجي در صورت و تناسب بين بيني و ساير اجزا صورت را نمايان مي سازد. در همين حالت يك عكس تمام رخ با لبخند نيز بايد برداشته شود. اين عكس، خط لبخند و تغييرات بيني در هنگام خنده را ثبت مي كند.

عكس نيم رخ بايد در وضعيتي برداشته شود كه تنها يك ابرو و نيمي از لب ها مشخص باشد. اين عكس جلوزدگي فك، برآمدگي لب، برجستگي گونه، افتادگي ابرو، ميزان قوز و افتادگي نوك بيني را ظاهر مي سازد. عكس نيم رخ از چپ و راست تهيه مي شود.

عكس بعدي عكس از قاعده بيني است كه براي عكاسي در اين حالت بايد دوربين در پايين صورت رو به بالا قرار گرفته و حفره هاي بيني را در كادر داشته باشد. اين عكس اندازه ي حفره هاي بيني و قرينه بودن آن ها را نشان مي دهد.

حالت بعدي عكس از بالاي سر بيمار است به طوري كه دوربين به صورت عمودي بالاي سر بيمار قرار گرفته و غير متقارن بودن پره هاي بيني و انحراف آن ها را مشخص سازد.

عكس سه رخ نيز حالتي است كه يك چشم به صورت كامل به همراه نيمي از چشم ديگر، در كادر قرار دارد. عكس سه رخ كه زيباترين حالت براي عكاسي پرتره خوانده مي شود، نسبت اجزا صورت را از منظر زيبايي شناختي به خوبي نشان مي دهد.

تمامي اين عكس ها در حالت بدون خنده و با خنده تهيه وبراي پزشك ارسال مي شود. پزشك بعد از مشاهده و مقايسه عكس ها، طرح دقيق جراحي را معلوم كرده و با آگاهي كامل از تمام جزييات دست به جراحي خواهد زد.

عكس فتوگرافي جراحي بيني بعد از عمل

بعد از عمل جراحي در همان زوايايي كه قبل از عمل، عكاسي شده بود، براي دومين بار عكس هايي برداشته مي شود. اين عكس ها در فواصل زماني مشخصي بعد از جراحي ثبت مي شود تا روند تغييرات و بهبودي، قابل درك باشد. از مقايسه عكس هاي نهايي با عكس هاي پيشين، ماحصل جراحي نمايان خواهد شد.

فوايد عكس فتوگرافي جراحي بيني

  • جراح از اين عكس ها به عنوان يك رزومه كاري استفاده خواهد كرد.
  • اين نوع از عكس ها به عنوان سند پزشكي، به پرونده بيمار ضميمه مي شود.
  • عكس هاي فتوگرافي به بيمار كمك مي كند تا بتواند چهره خود را قبل و بعد عمل مقايسه كرده و نارضايتي هاي بي مورد را كنار بگذارد.
  • جراحان و مراكز درماني براي تبليغات مي توانند از اين تصاوير سود برند.
  • آموزش دانشجويان با بهره گيري از اين تصاوير به راحتي ممكن خواهد بود.

عكس opg

عكس opg يا پاناروميك، يك عكس راديولوژي از تمام فك و دندان ها است كه ريشه و ميزان پوسيدگي دندان ها را نشان مي دهد.

عكس opg  در شميرانات

راديولوژي الف در ميدان الف زعفرانيه، يك مركز مجهز براي تهيه عكس opg در شميرانات است كه تمام خدمات راديولوژي را ارائه مي دهد.

عكس ايمپلنت

به انواعي از عكس هاي راديولوژي كه قبل و بعد از كاشت ايمپلنت برداشته مي شود، عكس ايمپلنت گفته مي شود.

عكس ايمپلنت در منطقه 1

مراكز راديولوژي متعددي امكان تهيه عكس ايمپلنت را دارند؛ اما راديولوژي الف براي ارائه عكس ايمپلنت در منطقه 1  ، انتخاب هاي متعددي نظير cbct، opg، سي تي اسكن، راديوگرافي جمجمه و راديوگرافي سينوس را در اختيار بيمار و دندانپزشكان قرار مي دهد.


برچسب: راديولوژي در شمال تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۴:۰۷ توسط:sam موضوع: