شفته پلو شفته پلو .

شفته پلو

راهكارهايي براي نگه‌داري از پوست

پوست، بزرگترين ارگان در بدن انسان است. پوست در واقع مكانيزمي دفاعي است كه از بدن در مقابل پرتوهاي فرابنفش آفتاب، ميكروب‌ها و ديگر منابع مخرب محيطي محافظت مي‌كند. در حالي كه پوست بسيار سرسخت است اما بايد براي نگه‌داري از آن تلاش‌هايي نيز انجام شود مخصوصا وقتي كه فرد تصميم بگيرد براي رفع موهاي زائد از دستگاه ليزر استفاده كند. دستگاه ليزر راهكاري بسيار سريع و محبوب براي رفع موهاي زائد است. اين درمان، راهكاري بسيار سريع براي افرادي است كه نمي‌توانند راهكارهاي سنتي را به صورت مكرر استفاده كنند اما دوست دارند كه بدني عاري از موهاي زائد داشته باشند.

 

در اين تكنيك، فوليكول‌هاي مو به صورت مستقيم توسط نور ليزر مورد هدف قرار مي‌گيرند. در اين فرآيند نور تبديل به حرارت شده و فوليكول‌ها را نابود مي‌كند. دستگاه ليزر موهاي زائد دايود مي‌تواند انتخابي مناسب براي درمان سطح مقطع زيادي از پوست باشد. اين درمان بهترين نتيجه را روي پوست‌هايي با رنگ روشن و موهايي با رنگ تيره ارائه مي‌كند. درمان به گونه‌اي انجام مي‌شود كه امكان آسيب رسيدن موقت به پوست وجود دارد. البته جاي نگراني نيست و اين درمان مشكلات هميشگي براي پوست به وجود نخواهد آورد. از دستگاه ليزر به عنوان تكنيكي دائمي براي رفع موهاي زائد ياد مي‌شود. از آنجا كه اين دستگاه باعث سوختن فوليكول مي‌شود، امكان ظهور درد و ناراحتي تا چند روز بعد از عمل در پوست وجود دارد. به همين دليل بيمار بايد از پوست خود مراقبت كند.

 

محصولاتي كه بايد براي استفاده از دستگاه ليزر موهاي زائد خريداري شوند

 

ژل آلوئه ورا

از اين ژل براي بهبود ناراحتي در سطح پوست و خنك سازي آن استفاده مي‌شود. آلوئه ورا به صورت ژل يا خود گياه مي‌تواند حساسيت را در سطح پوست كاهش داده و باعث كم شدن قرمزي و تورم اوليه بعد از درمان شود.

 

كرم‌هاي آرام‌بخش

از اين كرم‌ها دو تا سه روز بعد از عمل براي ايجاد رطوبت استفاده مي‌شود. همچنين اين كرم‌ها مي‌توانند باعث ايجاد حس آرامش و رفع حساسيت شوند.

 

كرم ضد آفتاب با SPF بيشتر از 30

بعد از عمل با استفاده از دستگاه ليزر براي رفع موهاي زائد، نگه‌داري از پوست در مقابل نور آفتاب بسيار مهم است. در ابتدا پيشنهاد مي‌شود تا جايي كه ممكن است بيمار در مقابل نور آفتاب قرار نگيرد. اگر امكان انجام اينكار وجود ندارد، بايد از كرم‌هاي ضد آفتاب با SPF بيشتر از 30 استفاده كرد.

 

استفاده از كلاه يا لباس مناسب

در كنار استفاده از كرم‌هاي ضد آفتاب، بيمار مي‌تواند از پوشش مناسب لباس يا كلاه براي جلوگيري از قرار گرفتن پوست در مقابل نور آفتاب استفاده كند.

 

https://alexdiode.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%da%af%d9%87%e2%80%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d8%b9%d8%af/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۱۰ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :