شفته پلو شفته پلو .

شفته پلو

گالوانيزه كردن چيست؟

گالوانيزه كردن چيست؟

براي اين منظور شما بايد تا انتها اين مطلب را دنبال نماييد تا يك تعريف بسيار دقيق از اين مفهوم داشته باشيد ما به شما كمك مي كنيم تا بهترين تعرف را از اين منظور درك نماييد.

گالوانيزاسيون به روش غوطه وري گرم به زبان ساده يك پوشش است كه در آهن يا فولادي كه از نظر تركيب و طراحي مناسب براي گالوانيزه است توسط فروبردن در وان مذاب روي تشكيل مي‌گردد.

گالوانيزه به روش غوطه وري گرم نزديك به ??? سال است كه كاربرد دارد. بيشتر رويي كه در جهان توليد مي‌شود جهت پوشش دهي مصرف مي‌گردد. در عمليات گالوانيزه گرم مهم‌ترين علت مقاومت روي به تجزيه طبيعي، ماهيت مقاومت آن مي‌باشد.

yrj_d1.png.jpg

گالوانيزاسيون قطعات و سازه‌هاي فلزي به منظور جلوگيري از خوردگي و مقاوت بيشتر در مقابل تأثيرات آب و هوايي انجام مي‌شود پيشينه اين دانش به سال‌هاي ???? تا ???? بر مي‌گردد كه يك دانشمند ايتاليايي در سال ???? از دانشگاه BOLOGENS در مقام پروفسوري اين دانشگاه در رشته كالبدشناسي به صورت اتفاقي دريافت كه پاي قورباغه مرده زماني كه يك تكه فلز آن را لمس مي‌كند حركت مي‌كند او از اين طريق دريافت كه فلزات بر روي موجودات زنده اثر الكتروشيميايي ايجاد مي‌نمايند گالواني نتايج كارهايش را در سال ???? منتشر كرد پژوهش‌هاي او راه را براي اتخاذ تصميميات بزرگ در بين دانشمندان اين عرصه هموار تر نمود

 شركت روي آوران پارسيان گستر بيش از چند دهه قدمت و تجربه يك كارخانه گالوانيزه اراك است.


برچسب: گالوانيزه كردن چيست؟،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۱:۱۲ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :