شفته پلو شفته پلو .

شفته پلو

خريد شامپوي مناسب

خريد شامپوي مناسب

ممكن است براي خريد محصولات بهداشتي مانند شامپو به فروشگاهي مراجعه كنيد و دقيقاً ندانيد كدام شامپو را براي موهاي خود انتخاب كنيد. تعريف شامپوي خوب از فردي به فرد ديگر متفاوت است. در اين مقاله قصد داريم در مورد انتخاب شامپو و خريد يك شامپوي خوب صحبت كنيم. براي تهيه انواع شامپوهاي پيشنهادي در اين مطلب مي توانيد با فروشگاه اينترنتي معتبر چاپار آنلاين مشورت نماييد.

تعريف شامپوي خوب

شامپوها در انواع مختلفي وجود دارند كه اصلي ترين آنها براي بدن يا سر هستند كه در اين مطلب قصد خريد شامپوهاي مناسب براي مو را داريم. همانطور كه قبلاً گفتيم، تعريف شامپوي خوب براي هر فردي متفاوت است. زيرا نيازهاي پوست و مو افراد متفاوت است.

ابتدا بايد انواع مو را بشناسيم و بدانيم چگونه مشكلات مو را حل كنيم

انواع مو و خريد شامپوي مناسب براي آنها:

موي نازك:

موهايي كه به طور طبيعي نازكتر هستند و با لمس دست قابل تشخيص هستند.

 

موهاي معمولي و نرمال:

موها با ضخامت متوسط ​​در نظر گرفته مي شوند و پس از رنگ كردن يا دكلره شدن ضخيم مي شوند.

 

مو ضخيم:

موهاي ضخيم تر از نوع معمولي ضخيم تر است و با لمس دست كاملا مشخص مي شود.

 

انواع مختلف مو

موهاي صاف

اين نوع مو بدون حالت و بدون پيچ و تاب است. آنها نسبت به ساير انواع مو چرب تر هستند زيرا روغن طبيعي مو به راحتي مي ريزد. نگهداري از اين نوع مو نسبتاً آسان است.

 

موي حالت دار

اين نوع از مو نه خيلي چرب و نه خيلي خشك هستند.  هستند،S  اين نوع موها معمولا فر هستند،فرهاي درشت و به شكل

 

موهاي مجعد و فرفري

اين نوع مو نسبت به مدل قبلي مجعدتر است و از نظر ضخامت نيز متفاوت است. همچنين اين نوع موها خشك هستند و در برابر شوره سر آسيب پذيرتر هستند.

 

موهاي خيلي فر و وزوزي

زبر و ضخيم تر از انواع ديگر مي باشند و نگهداري از اين مدل مو نسبت به بقيه سخت تر است.

 

انواع مشكلات مو و انتخاب شامپوي مناسب

برخي از اين مشكلات ارثي هستند و برخي به مرور زمان در مو و پوست سر ايجاد مي شوند

 

شوره سر: براي از بين بردن شوره سر، تمام قسمت هاي موهاي خود را با شامپو بشوييد و به طور مرتب دوش بگيريد. بهترين شامپو براي اين مشكل شامپوي خشك است.

موهاي خشك: از شامپوهاي مرطوب كننده استفاده كنيد.

موي چرب: از نرم كننده استفاده نكنيد.

گره خوردن مو: بهتر است از سرم يا نرم كننده مو استفاده كنيد.

ريزش مو: تقويت كننده را فراموش نكنيد.

ضعيف شدن تارهاي مو و شكنندگي آنها: از شامپوهاي مغذي و تقويت كننده استفاده كنيد.

زبري و ضخيم شدن مو در اثر رنگ كردن مداوم و يا دكلره: پس از رنگ كردن به طور مرتب از نرم كننده استفاده كنيد.

موهاي كم پشت: حجم دادن و تقويت مو بهترين گزينه است.

 

 

 

 

آيا نوع پوست سر در انتخاب شامپو تاثير دارد؟

قطعا بله! شامپوي مناسب بايد بتواند پوست سر را از روغن، چربي و پوسته به خوبي پاك كند. براي انتخاب يك شامپوي خوب، بهتر است نوع پوست سر خود را بشناسيد. در اينجا انواع مختلف پوست را بررسي خواهيم كرد:

 

پوست خشك

اولين علائم شوره سر و پوسته هاي كوچك روي شانه و بالش است كه گاهي با خارش همراه است. با يك دوره استفاده از شامپوي مرطوب كننده تا حد زيادي مي توانيد اين مشكل را برطرف كنيد.

 

كمي خشك بدون پوسته شدن و خارش

اگر موهايتان كمي خشك است، از مرطوب كننده ها و نرم كننده هاي ملايم تر استفاده كنيد.شامپو بيوكسين، منتول‌دار يا حاوي عصاره برگ چاي هم مفيد خواهد بود.

پوست چرب

اگر پوست چرب داريد  از شامپوهاي مرطوب كننده بر پايه روغن نبايد استفاده كنيد، زيرا مي توانند چربي پوست سر را افزايش داده و نگهداري مو را دشوارتر كنند. شامپوهاي سولفاته مي توانند واقعا موثر باشند.

 

نكات خريد يك شامپو خوب

مطمئن شويد كه نوع پوست خود و انتظار از شامپو را مي دانيد.

به توضيحات روي بسته بندي شامپو دقت كنيد. بدانيد كه شامپو تقويت كننده يا متعادل كننده، حجم دهنده يا مرطوب كننده است! بهتر

اگر مشكلات حاد داريد، براي تجويز شامپوي مناسب به پزشك مراجعه كنيد.

بايد بدانيد كه شامپو براي پوست سر و تميز كردن نواحي نزديك به ريشه مو مفيد است، اما مرطوب كننده ها براي وسط مو مفيد هستند و نبايد آنها را خيلي نزديك به ريشه و پوست سر استفاده كنيد.

از مخلوط كردن چندين نوع شامپو خودداري كنيد. زيرا هر كدام فرمول متفاوتي دارند و اين مي تواند مشكل را تشديد كند.

به تاريخ انقضاي محصول توجه كنيد، زيرا در صورت استفاده از محصول تاريخ مصرف گذشته، مشكلات پوست و مو افزايش مي يابد.

علاوه بر استفاده از شامپوي مناسب، اگر موهايتان چرب نيست، از مرطوب كننده يا سرم براي نتيجه سريعتر استفاده كنيد.

از مصرف زياد شامپو خودداري كنيد؛ زيرا مي تواند آسيب بيشتري وارد كند.

اگر در انتخاب شامپو خود مطمئن نيستيد، از مشاوران چاپار آنلاين كمك بخواهيد.

محصولات را از مراكز معتبر خريداري كنيد. يكي از فروشگاه هاي پيشرو در زمينه عرضه لوازم آرايشي با كيفيت و اصل، سايت چاپار آنلاين است كه مي توانيد در زمينه تهيه محصول نيز مشاوره دريافت كنيد.

در صورت داشتن باركد روي كالا، بايد اصل بودن آن را از طريق كد روي بسته بندي رعايت كنيد. در صورت خريد محصول از چاپار آنلاين ، مي توانيد از اصالت كالا مطمئن شويد.

 

 

در اين مقاله در مورد انواع مو و خريد شامپو و همچنين انتخاب يك شامپوي خوب و مناسب براي انواع مو صحبت كرديم. بد نيست بدانيد كه استفاده از محصول مناسب با نوع مو و رعايت دستورالعمل ها به راحتي مي تواند از بسياري از مشكلات مو جلوگيري كرده يا باعث ايجاد آن شود. پس با آگاهي كامل از موهاي خود شامپو بخريد.

پيشنهاد ما به شما هم وطنان عزيز خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ۷ روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين مي باشد.

خريد محصولات مراقبت از مو

https://www.fanfiction.net/u/15213824/
https://seekingalpha.com/user/55422905/comments
https://justpaste.it/9fw1u
https://www.atlasobscura.com/users/akashfras5
https://trello.com/danisama91
https://www.blogtalkradio.com/akashfras5
https://www.viki.com/users/akashfras5_764/about
https://visual.ly/users/akashfras5/portfolio
https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vo139k984n?live
https://slides.com/akashfras5

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۳۹ توسط:sam موضوع:

راهنماي نصب مودم روتر TD-W8961N تي پي لينك


راهنماي نصب مودم روتر TD-W8961N تي پي لينك

 

يكي از بهترين مدل‌هاي مودم روتر كه در حال حاضر مورد توجه بسياري از مشتريان قرار گرفته است، مودم  TD-W8961N  است كه ساخت شركت چيني تي پي لينك مي‌باشد. براي اين كه استفاده از اينترنت به راحتي صورت بگيرد و پس از مدتي با مشكلات مختلف مواجه نشويد بهتر است كه نصب و راه اندازي تنظيمات مودم TD-W8961N تي پي لينك به دقت انجام بگيرد. به همين دليل، در اين مقاله قصد داريم تا هرچه كه لازم است در اين باره بدانيد، براي شما شرح دهيم. با ما همراه شويد.

 

براي آشنايي با بهترين مودم هاي تي پي لينك اينجا كليك كنيد

آشنايي با مودم روتر TD-W8961N تي پي لينك

 

    اين مدل، نوعي مودم روتر ADSL+2 است. مدل‌هاي ADSL+2 جديدترين نوع اين مودم‌ها هستند كه سرعت بالاتري دارند و بر روي بستر كابل‌هاي مسي فعال مي‌شوند. اين مودم، براي اتصال با سيم از چهار پورت مدل RJ45 استفاده مي‌كند كه نام ديگر آن كابل اترنت يا LAN نيز مي‌باشد و براي اتصال بي سيم و اتصال به خط تلفن به ترتيب از دو آنتن و يك پورت RJ11 استفاده مي‌كند.

    يكي از نكات قوت اين مودم اين است كه از استانداردهاي بي سيم سري‌هاي N پشتيباني مي‌كند كه در ميان سري‌هاي مختلف مودم‌ها سريع‌ترين سري به شمار مي‌رود.

    در ادامه، مراحل كانفيگ مودم TD-W8961N تي پي لينك را در چند قدم ساده براي شما توضيح خواهيم داد.

 

 

راهنماي راه اندازي تنظيمات مودم TD-W8961N تي پي لينك

 

    براي اين كه تنطيمات اوليه‌ي مودم خود را انجام دهيد، بر اساس مراحل زير پيش برويد.

1ـ در مرحله‌ي اول، بايد با استفاده از آي پي IP 192.168.1.1 به تنظيمات مودم برويد. راه ديگر اين است كه از آدرس http://tplinkmodem.net براي اين كار استفاده كنيد و تنظيمات مودم خود را باز كنيد.

2ـ در اين بخش، سامانه از شما درخواست مي‌كند تا به حساب كاربري خود وارد شويد و به اصطلاح log in كنيد. User name يا نام كاربري شما و كلمه عبور يا همان password كلمه‌ي admin است. پس از وارد كردن آن گزينه‌ي log in را انتخاب كنيد.

    نكته: در صورتي كه پنجره‌ي نام كاربري و رمز عبور براي شما نمايش داده نشده است اين احتمال وجود دارد كه پروكسي شما هنوز متصل باشد و لازم است پيش از ادامه‌ي راه اندازي تنظيمات مودم TD-W8961N تي پي لينك آن را از ظريق تنظيمات internet option و LAN setting در مرورگر خود قطع كنيد.

3ـ در قدم بعدي، روي گزينه‌ي quick start بزنيد و run wizard را انتخاب كنيد. پس از آن با استفاده از گزينه‌ي next به صفحه‌ي بعد برويد تا موقعيت مكاني و زماني خود را انتخاب كنيد.

4ـ در بخش time zone شهر خود را مشخص كنيد و براي بار ديگر با استفاده از گزينه‌ي next به مرحله‌ي بعد برويد.

5ـ اين مرحله از راه اندازي تنظيمات مودم TD-W8961N تي پي لينك ممكن است گيج كننده به نظر برسد بنابراين در انجام آن دقت كنيد. در بخش country يا كشور، ايران را انتخاب كنيد. در بخش ISP بايد به دنبال نام شركت اپراتور اينترنت خود باشيد، البته اگر اسم آن را پيدا نكرديد مي‌توانيد گزينه‌ي others را انتخاب كنيد. ISP connection type در واقع به نوع اتصال اينترنت شما اشاره دارد كه در اين بخش بايد به دنبال عبارت PPPOE بگرديد كه به معناي Point-to-Point Protocol Over Ethernet است و به پروتكل‌ها و استانداردهاي مربوط به اينترنت مربوط است. پس از اين مرحله، لازم است تا با توجه به اطلاعاتي كه توسط شركت اپراتور اينترنت شما ارائه شده است، ارقام مربوط به VPI و VCI را وارد كنيد كه دو فاكتور براي كمك به ارسال داده‌ها از طريق ISP مي‌باشند. با وجود اين كه ملاك اصلي براي دانستن اين ارقام اطلاعات پيش فرض شركت شما است اما در اكثر مواقع، رقم VPI برابر با 0 و رقم VCI برابر با 35 است. در بخش آخر اين قسمت نيز بايد نوع ارتباط يا conncetion type خود را انتخاب كنيد كه PPPoE LLC است.

6ـ در اين مرحله از راه اندازي تنظيمات مودم TD-W8961N تي پي لينك بايد به سراغ تنظيمات شبكه‌ي بي سيم برويد. براي اين كار، در پنجره‌ي باز شده، به دنبال قسمت SSID بگرديد تا نام WIFI خود را مشخص كنيد. بخش authentication type مربوط به تنظيمات بخش امنيت است و لازم است روي حالت WPA2-PSK قرار داده شود.

7ـ براي قسمت رمزنگاري يا encryption حالت TKIP/AES را قرار دهيد. براي اين كه براي شبكه‌ي خود رمز انتخاب كنيد به قسمت Pre-shared key برويد و رمز مورد نظر خود را وارد كنيد. اين رمز بايد بين 8 تا 63 رقم باشد و در زماني كه قصد داريد با لوازم ديگري به اينترنت وصل شويد به كار مي‌آيد. سپس، با استفاده از گزينه‌ي next به صفحه‌ي بعد برويد تا تمام تنظيمات وارد شده را ذخيره كنيد. گزينه‌ي save را انتخاب كنيد و پس از تاييد ذخيره خارج شويد. حالا كار كانفيگ مودم TD-W8961N تي پي لينك را با موفقيت به پايان رسانده‌ايد.

    پس از پايان اين مراحل، پنجره را ببنديد و خارج شويد. در اين بخش چراغ‌هاي مودم كاملا روشن مي‌شوند و لازم است پيش از استفاده از اينترنت، يك بار مودم را به مدت دو دقيقه خاموش كنيد و سپس آن را دوباره روشن كنيد.

 

 

    با استفاده از اين هفت مرحله مي‌توانيد به راحتي و بدون هيچ مشكلي كار راه اندازي تنظيمات مودم TD-W8961N  تي پي لينك خود را انجام دهيد. در صورت بروز هر گونه مشكل بهتر است تا اين پروسه را دوباره انجام دهيد. از توجه شما سپاسگزاريم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۲:۵۱ توسط:sam موضوع:

با خريد لوازم آشپزخانه بيشتر، بيشتر صرفه جويي كنيد

با خريد لوازم آشپزخانه بيشتر، بيشتر صرفه جويي كنيد

 

با خريد لوازم آشپزخانه بيشتر، بيشتر صرفه جويي كنيد

در طول پاييز، زماني كه هوا نسيم است، مطمئناً مي خواهيد يخچال و فريزر  و اب سردكن شما نيز همين كار را انجام دهند! وقتي هواي بيرون وحشتناك است، مي‌خواهيد مواد تازه براي سوپ‌هاي گرم، پاي ميوه‌ها و كاسرول‌هاي خوش‌مزه آماده كنيد.

 

اگر آشپزخانه شما جايي نيست كه مي‌خواهيد نوشيدني‌هاي سرد يا تنقلات را براي جمع كردن بچه‌هايي كه بيرون از خانه بازي مي‌كنند يا گروه تشنه بزرگ‌سالاني كه دور منقل آويزان هستند، ذخيره كنيد، يك يخچال گاراژي، يخچال جمع‌وجور يا مركز نوشيدني همه را سرحال نگه مي‌دارد. خارج از آشپزخانه شما و براي زماني كه آشپزخانه شما جايي است كه ترجيح مي دهيد همه چيز را در آن نگهداري كنيد، به دنبال  لوازم اشپزخانه كالا پايا  kalapaya.com قابل اعتماد با بيشترين ميزان ذخيره سازي در بازار، قفسه بندي قابل تنظيم، محفظه هايي به اندازه بشقاب، و كشوهاي ترد با كنترل رطوبت اختياري باشيد.

 

و براي غذاهايي كه بايد در داخل آن آماده كنيد، وسايل آشپزي جديد كالاپايا مانند طيف همه كاره، يك اجاق گاز با كنترل هاي آسان براي استفاده، يا يك اجاق ديواري با كنترل دقيق حرارت، اشتياق شما را براي عرق ريختن در آشپزخانه دوباره شعله ور مي كند. به افراد خاص زندگيت غذا بده

 

يك حقيقت كثيف در زندگي اين است كه يك وعده غذايي خوب هميشه با ظروف كثيف همراه است. ماشين ظرفشويي جديد ويرپول تميز كردن را به آساني پاي انجام مي دهد (اما آن را پاي سيب درست كنيد). رويداد قدرداني از مشتري ما تنها چيزي است كه براي تجهيز خانه خود با بهترين لوازم آشپزخانه  كالا پايا نياز داريد.

 

منتظر چي هستي؟ اين تخفيف هاي باورنكردني لوازم خانگي كالاپايا را از دست ندهيد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۰۷ توسط:sam موضوع:

وكيل

وكيل

موسسه حقوقي تهران وكيل، خدمات حقوقي مشاوره تخصصي وكالت، مشاوره حقوقي رايگان، با وكيل متخصص، قبول وكالت انواع ارزيابي و محاسبات حقوقي و ساير خدمات حقوقي را به متقاضيان، داخلي، خارجي ارائه مي دهد.

z8_yatu.png

تنها سه گام براي پايان مشكل حقوقي شما

با وكلاي متخصص تهران وكيل، در موضوع پرونده خود مشورت كنيد و در كمترين زمان،‌با حداقل هزينه به نتيجه مطلوب برسيد

ملاقات حضوري با وكيل

در جلسه ملاقات حضوري وكيل متخصص با ارزيابي كامل و همه جانبه جزئيات پرونده، راه حل را پيدا مي كند.

02

عقد قرارداد وكالت

پس از توافقات انجام شده و قبول وكالت با امضاي قرارداد، رسيدگي به پرونده شما شروع مي شود.

03

پشتيباني

از ابتداي شروع رسيدگي به پرونده شما تن انتهاي مراحل اجرا از پشتيباني وكيل متخصص بهره مند شويد.

هرآنچه كه لازم است درمورد وكيل پايه يك دادگستري بدانيد

  • وكيل پايه يك دادگستري

وكيل پايه يك دادگستري شخصي است كه پس از ديدن دوره‌ي تحصيلي و آموزشي در مقاطع كارشناسي و ارشد و يا سطوح بالاتر در رشته‌ي حقوق يا فقه و مباني حقوق اسلامي، در آزمون وكلاي دادگستري كه سالي يك‌بار برگزار مي‌شود شركت مي‌نمايد و در اين رقابت تنگاتنگ موفق به دريافت رتبه‌اي بالا مي‌شود كه آن را از سايرين متمايز و در آزمون وكلا پذيرفته و قبول مي‌نمايد. پس از پذيرفته شدن در آزمون وكالت، بايد دوره‌اي به نام دوره‌ي كارآموزي را بگذراند كه اين دوره تقريبا ?? ماه مي‌باشد و پس از آن در مراسم تحليف مجاز به حضور مي‌باشد. مراسم تحليف، مراسمي است كه در آن وكيل طي تشريفاتي سوگند نامه‌اي ياد مي‌كند و از وي به عنوان وكيل دادگستري يا وكيل پايه يك دادگستري ياد مي‌شود و به اين درجه مي‌رسد.

انواع وكيل

 

وكيل پايه يك دادگستري

 

وكيل دادگستري

 

وكيل پايه يك


وكيل انتخابي


وكيل تسخيري


وكيل معاضدتي


وكيل اتفاقي

 

وكيل پايه يك دادگستري

به وكيلي كه دوران كار آموزي با موفقييت گذرانده و آزمون اختبار قبول شده وكيل پايه يك دادگستري ميگويند اين وكيل ميتواند دفتر وكالت براي خودش و به نام خودش داير كند و داراي تجربه كافي براي پرونده هاي حقوقي ميباشد وكيل پايه يك دادگستري ميتواند پرونده هاي پيچيده و سخت حقوقي را بهترين نحو ممكن پيش ببرد

 

وكيل دادگستري

وكيل دادگستري وكيلي است كه بعد از گرفتن مدرك ليسانس حقوق يا فقه در ازمون كانون وكلا قبول شده است و بايد 2سال اول را زير نظر وكيل سرپرست كار آموزي كند سپس بعد از قبولي ازمون اختبار ميتواند به عنوان وكيل پايه يك دادگستري فعاليت كند

 

وكيل انتخابي

وكيل انتخابي وكيلي است كه در موارد شخصي، شخص براي خود وكيلي انتخاب مي‌نمايد و قراردادي تحت عنوان قرارداد وكالت بين آن‌ها منعقد مي‌شود و موكل حين اين قرار داد از وكيل مي‌خواهد كه براي دفاع از حق خود در مراجع قضايي وكالت او را بر عهده گيرد.

 

وكيل تسخيري

مادامي كه دعواي كيفري در جريان باشد، حضور وكيل در دادرسي و محاكمات كاملا ضروري است و ممكن است موكل به دلايلي مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالي و.. از اخذ وكيل امتناع كند، در اين صورت به تشخيص دادگاه، از بين كليه‌ي وكلاي دادگستري وكيلي براي او گرفته مي‌شود كه حال ممكن است به همان دليل وكيل به صورت رايگان براي او وكالت نمايد. به اين ترتيب به اين وكيل، وكيلي تسخيري مي‌گويند.

 

وكيل معاضدتي

وكيل معاضدتي نيز در صورتي كه در دادگاه براي دفاع از حق موكل در دعاوي حقوقي وجود وكيل الزامي باشد و موكل به دلايلي امكان اخذ وكيل را نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موكل را مشخص مي‌نمايد و به تشخيص معاضدت از كانون وكلا وكيلي را براي دفاع از حقوق او در نظر مي‌گيرد.

 

وكيل اتفاقي

وكيل اتفاقي، شخصي است كه در رشته‌ي حقوق تحصيل كرده است اما شغل وي وكالت نيست، ليكن در صورتي مي‌خواهد به صورت اتفاقي به حل مشكلات بستگان خود بپردازد. در اين مواقع خارج از حيطه‌ي ازمون وكالت و دوره‌هاي مربوطه مي‌تواند از آن كانون براي پرونده‌ي خاص و اتفاقي خود پروانه وكالت بگيرد با پرداخت هزينه‌ي مربوطه و طي مراحل قانوني اقدام كند. پس در نتيجه شخصي كه با اين روش براي دفاع از حقوق خويشان خود وكالت گرفته را وكيل اتفاقي مي‌نامند.

 

 

هدف ما از اين گفته‌ها براي شما كابران و خوانندگان عزيز اين است كه شما را از روند و فرايند دادگاه و ويژگي و مشخصات وكيل مجرب و حرفه‌اي آگاه سازيم تا بتوانيد با اطلاع كافي براي مشكلات خود وكيل اخذ نماييد و اين را بدانيد كه بدون داشتن وكيل ممكن است متحمل عواقب و خسارات ناشي از جان و مال بسياري شويد زيرا هر شخصي براي تخصصي تحصيل مي‌نمايد پزشك براي معالجه‌ي بيماران و يا تعميركار خودرو براي تعمير خودرو و همچنين وكيل براي حل مشكلات حقوقي و كيفري شما، همانطور كه اگر بدون اطلاعات كافي دست به تعمير خودرو كنيد ممكن است خودرويتان خراب‌تر شود يا منفجر شود ، يا اگر در حين بيماري به جاي رجوع به پزش خود درماني كنيد منجر به اتفاقات خطرناكي حتي مرگ مي‌شود، در خصوص كار‌هاي حقوقي نيز همانند انعقاد قراردادي بدون اطلاعات ممكن است افرادي سودجو از شما سو استفاده و كلاهبرداري نمايند و يا ممكن است منجر خطرات جاني و مالي و ... و در نهايت بروز پرونده‌ي دعوي شود و حتي پس از ان نيز بدون داشتن وكيل و مشورت با آن فرضا روند چندماه را  چند سال طي كنيد و حتي به نتيجه نرسيد، پس وجود وكيل را ضروري بدانيد و از حرفه‌اي بودن او نيز مطلع شويد.

موسسه‌ي حقوقي تهران وكيل نيز مي‌كوشد همواره تا با ارائه‌ي بهترين وكلاي تهران به شما اين روند را كوتاه تر كند و موجب شود تا هزينه‌هاي گزاف نپردازيد و با اخذ هزينه‌ي مناسب و معرفي وكلاي متبحر موسسه‌ي خود به شما به نتيجه‌ي مطلوب برسيد.  وكلاي مجرب و با نفوذ وكيل تهران با سابقه‌ي درخشان و همكاري با ???? وكيل مجرب و خوب مي‌توانند  با ارائه بهترين مشاوره‌ها وراه‌كارها راه رسيدن به نتيجه‌‌اي روشن را براي شما هموار كنند، وكيل مجرب تهران وكيل در غرب تهران مي‌تواند دسترسي  راحتي براي كساني باشد كه در غرب زندگي مي‌كنند و همينطور وكيل مجرب و تضميني در شرق نيز مي‌تواند دسترسي آساني براي كساني باشد كه در شرق زندگي مي‌كنند.  البته با شيوع بيماري كرونا مي‌توانيد به صورت آنلاين و يا مشاوره‌ي تلفني با گروه وكلاي تهران وكيل صحبت نماييد و از آن‌ها مشاوره بگيريد.

داشتن وكيل چه سودي براي اشخاص دارد!؟


از آن‌جايي كه اغلب دعاوي كيفري ناشي از نداشتن اطلاعات كافي و عدم آگاهي شخص از موازين حقوقي مي‌باشد و بر اساس اين قاعده حقوقي كه مي‌گويد عدم آگاهي شما از قوانين حقوقي رافع مسئوليت كيفري نمي‌باشد، شخص بدون داشتن اطلاعات از تبعات كاري مي‌انجامد كه به مراتب بعدها متوجه جرم بودن آن كار مي‌شود، در صورتي كه اگر با يك مشاورحقوقي و وكيل مجرب در اين زمينه صحبت مي‌كرد مي‌توانست مانع بروز مشكل شود. براي مثال اگر در كار‌هايي مانند خريد و فروش ملك و .. يا كارهاي تجاري و بازرگاني با يك وكيل مجرب مشورت كنيد و از تمام جوانب قراداد اگاه باشيد مي‌توانيد با دانستن خطرات يا عواقب آن و.. معامله را انجام دهيد و كمتر دچار مشكل شويد.

در امريكا و ساير كشور‌هاي اروپايي هر خانواده وكيلي مختص به خود دارد و بدون مشورت با او كاري انجام نمي‌دهد. در كشور ايران نيز تعامل دستگاه حكومتي كشور مي‌تواند با همكاري مركز وكلا و يا كانون وكلا اين امكان را به خانواده بدهد كه هركدام يك وكيل مختص به خود داشته باشد.

و اما حال كه هنوز به اين توسعه دست يافتيم هر خانواده يا هر شخص مي‌تواند قبل از انجام هركار با مطالعه و تحقيق و مطرح كردن آن با وكيلي كاركشته و مجرب تمامي جوانب را در نظر بگيرد و محتاطانه قدم بردارد.

 

 

به طور مثال زماني كه ما بيمار مي‌شويم براي درمان خود نياز به معالجه توسط دكتر داريم زيرا با خود درماني عوارضي همچون مرگ مي‌تواند نزديك ما باشد. مسائل حقوقي نيز مانند مثال بالاست و اگر بدون اگاهي كامل و يا مشورت با وكيل مجرب و مشاور حقوقي كه در اين زمينه تخصص دارند اقدام كنيم ممكن است خسارات مالي يا جاني سنگيني را براي خود به وجود آوريم و همچنين تبعات جبران ناپذيري را براي خود يا خانواده‌ي خود رقم بزنيم. همچنين بدون داشتن وكيل به مراتب هزينه‌ي بيشتري صرف نتيجه گيري از دادگاه مي‌شود و وقت و زمان زيادي را مجبوريم به اين خاطر از دست بدهيم ليكن داشتن وكيل مي‌تواند با كمترين هزينه يا مناسب ترين هزينه و بهترين راه‌كارهاي حقوقي روند و فرايند طولاني دادگاه را به حداقل برسانيم و همچنين در وقت خود صرفه جويي نماييم. بهتر است براي تضميني‌تر شدن فرايند پرونده و اخذ نتيجه‌ي مثبت حتما از وكيل‌هاي مجرب و خبره بهره گيري نماييم.

موسسه حقوقي تهران وكيل نيز به علت همكاري با وكلاي برجسته و خبره‌ي متعدد مي‌تواند فرايند طولاني دادگاه را به حداقل برساند و حتي در مواقعي بدون نياز به موكل كارها را پيش ببرد و اين گونه وقت موكل نيز تلف نمي‌شود و با اگاهي تمام و كمال با داشتن وكيلي مجرب و تضميني، موجب رسيدن موكل به نتايج مثبت، جلوگيري از ضرر و زيان ناشي از عدم آگاهي شود. وكيل با نفوذ و مجرب مي‌تواند با بررسي تمام اطلاعات حاوي پرونده‌ي شما، پرونده‌هاي شما را به نحو احسنت به ثمر برساند.

 

وكيل مجرب يا وكيل تضميني داراي چه مشخصاتي است؟؟

ما زماني به وكيل نياز پيدا مي‌كنيم كه همواره به مشكلي قانوني برخورد كنيم. اخذ وكيل در كليه‌ي كارهاي قانوني و دادگاهي الزامي است ليكن انتخاب وكيل با موكل است، پس بهتر است اين مقاله را دنبال نماييد تا بدانيد و آگاه باشيد كه يك وكيل حرفه‌اي چه مشخصات يا ويژگي

هايي دارد و با اخذ چه وكيلي مي‌توانيد با خيالي آسوده مراحل قانوني و دادگاهي خود را طي كنيد و به او بسپاريد. درست است كه امروزه افراد زيادي وارد حرفه‌ي وكالت شده‌اند اما پيدا كردن وكيلي كه داراي اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ي كيفري، مالي، خانوادگي و.. باشد و بتواند با استفاده از قوانين موجود به خوبي مشكل را حل نمايد كار سختي است.
 

پروانه وكالت از ويژگي‌هاي وكيل بانفوذ و وكيل مجرب است.

يكي از اصلي‌ترين مشخصه‌ي وكيل پروانه وكالت اوست و جز تعهدات اصلي وي در قبال موكل مي‌باشد. حال از كجا مي‌توان فهميد وكيل داراي پروانه وكالت است!؟ به منظور فهم اين مورد لازم است وارد سايت كانون وكلا و يا مركز شويد و مشخصات وكيل و اعتبار پروانه‌ي وي را جست و جو كنيد. سپس با اطمينان كامل وكيل خود را انتخاب نماييد.

 

تشخيص صلاحيت علمي از ويژگي‌هاي وكيل با نفوذ و وكيل مجرب است.

قبل از اينكه وكيل را انتخاب نماييد از صلاحيت و تخصص وي در حوزه‌اي مورد نظر اطمينان حاصل فرماييد. البته وكيل حرفه‌اي مي‌تواند كليه‌ي پرونده‌ها با تمامي موضوعات متفاوت را بر عهده گيرد ليكن از آن‌جايي كه وكلا برخي در يك زمينه تخصص دارند مانند وكيل كيفري، وكيل حقوقي، وكيل ايثارگران و وكيل‌هاي متعدد در هر زمينه‌اي. بهتر است وكيلي را انتخاب نماييد كه در آن زمينه پرونده‌هاي بسياري را به سر انجام رسانيده و تبحر كافي و اطلاعات لازم در آن مورد را داشته باشد.

 

صداقت وكيل از ويژگي‌هاي وكيل با نفوذ و وكيل مجرب است.

از ديگر خصايص وكلاي حرفه‌اي صداقت ايشان است و مي‌بايست در هر اتفاق و شرايطي موكل خود را  از حقيقت اگاه كند. كوچك نمايي پرونده يا بزرگ نمايي پرونده براي اخذ پرداخت حق‌الوكاله بيشتر امري نادرست و غير انساني است.

 

 

وجدان كاري از ويژگي‌هاي وكيل با نفوذ و وكيل مجرب است.

يك وكيل حرفه‌اي و موفق بايد پرونده‌اي كه به وي سپرده مي‌شود را پرونده‌ي خود بداند و همان اندازه كه براي خويشان خود وقت و انرژي صرف مي‌كند، به همان اندازه نيز براي موكل خود صرف كند و انرژي بگذارد و احساس وجدان كاري در خصوص انجام فرايند حقوقي موكل خود داشته باشد.

 

اشراف و آگاهي كامل بر قوانين از ويژگي‌هاي وكيل با نفوذ و وكيل مجرب است.

از وظايف مهم يك وكيل اين است كه بر تمامي قوانين و مواد قانوني آگاه باشد خصوصا قوانين مرتبط يا پرونده‌اي كه اخذ كرده است، همچنين بايد با تسلط كامل كليه‌ي جزئيات و كليات پرونده را تجزيه و تحليل و بررسي نمايد و از طريق مواد قانوني و .. راه حل مناسبي براي حل پرونده بيابد. همچنين امانت داري، اعتماد، وقت شناسي و.. همه و همه از صفات بارز يك وكيل حرفه‌اي و مجرب مي‌باشد.

 

به طور كامل يك وكيل مجرب و حرفه‌اي مي‌تواند اين تضمين را به شما بدهد كه در صورتي كه حق با شما است و با وجود اينكه حق با شما است در حقتان اجحاف شده است، از تضييع حق شما جلوگيري مي‌كند و در كمترين زمان و بهترين و منصفانه ترين هزينه پرونده‌ي شما را به سر انجام مي‌رساند. بهتر است با انتخاب وكيلي مجرب و تضميني، ضامن موفقيت خود در پرونده باشيد.

موسسه حقوقي تهران وكيل داراي وكلاي با سوابق درخشان و متخصص و مجرب در زمينه‌هاي مختلف مي‌باشد و با توجه به حوزه‌ي مشكل و پرونده‌ي دعوي شما، شما را به وكيل متخصص و مجرب همان حوزه ارجاع دهد تا بتوانيد بدون اتلاف وقت و با هزينه‌ي مناسب به نتيجه برسيد.

 

 

وكيل في‌الواقع نماينده‌ي قانوني شخص اعم از حقيقي يا حقوقي مي‌باشد، كه به موجب عقد وكالت مامور به انجام كار‌هاي حقوقي آن‌هاست.

عقد وكالت نيز عقدي است جايز كه انعقاد آن در چارچوب قوانين و مقررات مدني است و به طرفين آن وكيل و موكل مي‌گويند.

در زمان گذشته، در دوره‌ي صفويه نايب السلطنه نيز همان وكيل بود و عنوان وكيلالرعايا نيز اين‌گونه به وجود آمد. همچنين در اصل ?? قانوني اساسي جمهوري اسلامي ايران به اين موضوع اشاره شده است كه در كليه‌ي دادگاه‌ها، طرفين دادگاه اين حق را دارند كه براي خود وكيلي انتخاب نمايند و در صورتي كه توانايي انتخاب وكيل را نداشته باشند، دادگاه براي آن‌ها وكيلي را مقدر مي‌فرمايد.

در كشور زيباي ايران و عموم كشور‌ها براي تصدي شغل وكالت علاوه بر داشتن تحصيلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانيدن دوره‌هاي كارورزي و كار آموزي در كانون وكلا مي‌باشد. وكالت عقدي است كه ما بين وكيل و موكل جاري مي‌شود و وكيل طبق اين قرارداد وظيفه دارد به جاي موكل و كار‌هاي قانوني موكل را پيگيري نمايد. براي فهم بهتر اين موضوع مثالي مي‌آوريم در اين باب كه آقاي محمدي به آقاي اكبري  وكالت مي‌دهد كه زميني را به جاي اون معامله و خريداري نمايد، در اين فرضيه آقاي اكبري وكيل و آقاي محمدي وكيل به شمار مي‌آيد، في‌الواقع آقاي اكبري اين كار را به نيابت از آقاي محمدي انجام مي‌دهد؛ حال در اين فرضيه محدوده‌اي كه آقاي محمدي (موكل) براي آقاي اكبري (وكيل) مشخص كرده در چارچوب قوانين مربوط به خريد ملك مي‌باشد، در اين صورت آقاي اكبري (وكيل) حق تعدي به آن را ندارد، مانند آن كه موكل از وكيل بخواهد زمين را درصورتي كه تا سقف ??? ميليون باشد بخرد پس وكيل حق ندارد مبلغي بيش از ??? زمين را معامله نمايد.

 

 

موسسه حقوقي تهران وكيل با دارا بودن بيش از 1200 وكيل پايه يك دادگستري در سراسر كشور آماده ارائه خدمات حقوقي به صورت كاملا تخصصي در تمامي زمينه هاي حقوقي كيفري خانواده ديوان عدالت اداري و... مي باشد. نكته متمايز موسسه حقوقي تهران وكيل با ديگر موسسات حقوقي انجام پرونده ها توسط وكلاي تخصصي مي باشد. تمامي پرونده ها در مجموعه توسط وكلاي پايه يك انجام شده و روند كاري مجموعه به اين شكل است كه ابتدا موكلين توسط وكلاي مجموعه مشاوره حقوقي ابتدايي شده سپس بعد از حضور موكلين در دفتر مشاوره حقوقي تخصصي توسط وكيل پايه يك دادگستري انجام مي پذيرد. نكته حائز اهميت رايگان بودن مشاوره حقوقي تلفني در تهران وكيل مي باشد و در صورت انعقاد قرارداد وكالتي مشاوره حضوري نيز رايگان مي باشد.


موسسه‌اي است كه تنها گروه تخصصي وكالت در سطح تهران و بلكه كشور را داراستموسسه حقوقي تهران وكيل با همكاري بيش از ???? وكيل مجرب و متخصص در حوزه‌هاي مختلف مي‌تواند به شما در تمامي حوزه‌ها بهترين مشاوره‌ها را بدهد و در صورت بروز مشكل به حل آن بپرازد.


تفاوتي ندارد كه از شرق يا غرب و شمال و يا جنوب تهران باشيد هنگامي كه با مشكلي مواجه شده‌ايد و يا قبل از انعقاد هر قراردادي با وكلاي مجرب ما مشورت كنيد. موسسه‌ي حقوقي تهران وكيل با سابقه‌ي فوق درخشان و وكلاي با تجربه‌ و با تبحرش مي‌تواند بهترين روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرايط موكل به او ارائه دهد.

 

                                                                                                                                               منبع:         https://www.tehran-atorney.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۱:۵۰ توسط:sam موضوع:

باتري پرايد اگر خراب شد چيكار كنيم ؟

باتري پرايد اگر خراب شد چيكار كنيم ؟

معرفي ماشين پرايد توسط تليسان

خودروي پرايد محبوبترين و ارزان ترين خودروي ايراني است كه تقريبا تمام مردم ايران از آن استفاده كردند و ميدانند كه يكي از قديمي ترين خودرو هاي جهان ميباشد و اما هنوز در ايران طرفدار خود را دارد.

از انجايي كه اين خودرو قديمي است به طبع امروزه اكثر خرابي ها براي اين مدل از خودرو ميباشد

ممكن است شب ماشين را صحيح و سالم داخل پاركينگ بگذاريد اما صبح كه بخواهيد استارت بزنيد هيچ عملي رخ ندهد و دليل آن خرابي باتري است كه ممكن است بر اثر استهلاك و يا پايان عمر باتري ماشين باشد.

كارشناسان تليسان به شما عزيزان پيشنهاد ميكند كه حتما براي ماشين خود ارزش قائل شويد و هرزگاهي يك چكاپ كامل انجام بدهيد و حتما از سالم بودن دينام ماشين و ولتاژ باتري مطمئن بشويد

8_kocq.jpg

مشخصات باتري پرايد چيست و ظرفيت آن چقدر است ؟

باتري پرايد يك باتري با ظرفيت 50 آمپر ساعتي است. مانند همه خودروهاي سبك با پلت فرم مشابه تيبا، سينا و كويك، پرايد نيز داراي ولتاژ باتري 12 ولتي است. ابعاد داخلي كاور باتري پرايد 23*18*23 سانتي متر است.

 

به مشخصات فني خريد انواع باطري پرايد توجه كنيد: پرايد 111 - پرايد 131 - پرايد 132 - پرايد وانت - پرايد صبا - پرايد 151 وانت. باتري هاي ماشين پرايد 50 آمپر حمل مي كنند و وقتي از كارخانه ارسال مي شوند سرب اسيد هستند، اما اكثر افراد هنگام تعويض از باتري هسته اي استفاده مي كنند. دليل آن عمر طولاني آن است و نيازي به بررسي منظم آن نيست.

 

يكي از مهم ترين مشكلاتي كه صاحبان خودرو با آن مواجه هستند تفاوت قيمت باتري هاي مختلف است. باتري 50 آمپر ساعتي ارزان ترين نوع باتري خودروي پرايد است. چهار برند پرطرفدار باتري پرايد 50 آمپري به ترتيب صبا واريان، اوربيتال سيلور، سوزوكي و تليسان هستند. اين چهار برند نيز باتري هاي 55 آمپري توليد مي كنند و هزينه نهايي آن كمي بيشتر از مدل 50 آمپري است.

 

باتري هاي 60 Ah نيز توسط اين چهار برند در حجم بالا و قيمت مناسب توليد مي شوند. باتري 60 آمپر ساعتي براي كساني كه چراغ هاي جلو و قطعات الكتريكي آنها مصرف انرژي زيادي دارند توصيه مي شود. يك باتري 60 آمپر ساعتي 15 درصد گرانتر از باتري 50 آمپر ساعتي است.

 

افرادي كه ماشين خود را اسپرت مي كنند و انواع سيستم هاي صوتي و الكترونيكي تقويتي را در خودروهاي پرايد خود نصب مي كنند، باتري هاي 66 و 74 آمپري نصب مي كنند. در اين زمينه بايد گفت كه امكان نصب چنين باتري هايي وجود دارد اما از محدوده اي كه سازنده خودرو تعيين كرده خارج خواهند شد

.

عمر باتري پرايد چقدر است؟

 

عمر مفيد باتري پرايد حدود 2 تا 3 سال برابر با 50000 كيلومتر است. لازم به ذكر است كه عمر باتري به عملكرد و تعداد دفعاتي كه نياز به شروع خودكار است بستگي دارد. در وسايل نقليه عمومي مانند تاكسي، عمر باتري كمتر از حد متوسط ??است.

اين مقاله مفيد را ميتوانيد از منبع تليسان مطالعه بفرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۴:۱۳ توسط:sam موضوع:

پردازنده دوربين مدار بسته / دلايل سوختن دوربين مداربسته

پردازنده دوربين مدار بسته / دلايل سوختن دوربين مداربسته

 

انواع پردازنده  دوربين مداربسته : در دوربينهاي مدار بسته AHD معمولا از سه نوع پردازنده

استفاده ميشود. هر كدام از اين پردازندها خود شامل چندنوع چيپ تصوير متفاوت

ميباشد.

دوربينهاي مدار بسته AHD موجود در بازار داراي پردازنده زير هستند:

پردازنده : OV يا Omni vision

پردازنده : Aptina

پردازنده : Sony

تمامي پردازنده هاي فوق از نوع چيپ تصوير CMOS ميباشند كه توسط شركتهاي مختلف

ساخته شده اند، در ادامه شما را با خصوصيات هر كدام از اين نوع پردازندها بصورت

خلاصه آشنا ميسازيم.

پردازنده تصوير OV دوربين مدار بسته AHD

بطور معمول داراي دو نوع چيپ بنامهاي ???? OVP و ??? OVP ميباشند كه توانايي ايجاد

كيفيت تصوير ???P كه نمايانگر ????×??? پيكسل را دارد. اين نوع چيپ مايع كريستالي

تشكيل شده است كه باعث ثبات تصوير ميگردد. كيفيت تصوير و ساخت اين چيپ

تصوير از چيپهاي تصوير Sony و Aptina پايينتر ميباشد. تنظيمات منو در اين چيپ

تصوير تاثير خاصي بر روي نمايش تصاويرندارد وبيشتر جنبه تبليغاتي دارد. دوربينهاي مدار

بسته AHD با چيپ تصوير OV براي كساني مناسب ميباشد كه بدنبال ارزان ترين نوع

دوربين مدار بسته ميباشد اين دوربينها داراي عمر كمتري نسبت به ساير دوربين ها

ميباشد و كيفيت آنها به مرور پايين ميايد.

پردازنده تصوير Aptins دوربين مدار بسته AHD

اين پردازنده كه شامل چيپ هاي تصوير AR0 141 و AR0 130 و AR0 230 ميشوند، از نظر

هزينه نسبت به چيپ Sony از قيمت پايينتري بر خوردارند اما ازچيپ OV گرانتر ميباشند.

كيفيت تصوير ان از چيپ Sony پايينتر ونسبت به چيپ هاي OV بالاتر ميباشد. اين

چيپهاي تصوير توانايي ايجاد تصاوير با كيفيتهاي زير را داراست :

چيپ AR0 141: كيفيت تصوير ???P:

كه تصويري در ابعاد ???×???? پيكسل ايجاد ميكند.

چيپ AR0 130 :كيفيت تصوير ???P

كه تصويري در ابعاد ???×???? پيكسل ايجاد ميكند(???مگا پيكسل)

چيپ AR0 230 :

كيفيت تصوير ????P: كه داراي تصويري

????×???? پيكسل ايجاد ميكند.(? مگا پيكسل)

افت كيفيت تصوير آن نسبت به دوربينهاي مدار بستهAHD با چيپ OV كمتر ميباشد.

در اغلب چيپها تنظيمات انجام شده توسط منو دوربين تا حدودي تغيير در تصوير ايجاد

ميكند. دوربينهاي مدار بستهAHD با چيپ تصوير Aptina براي كساني مناسب است كه

بدنبال يك دوربين متوسط از اين نوع با عمر متوسط هستند اين دوربينها بعد از مدت

زمان طولاني كيفيت تصويرشان كاهش پيدا ميكند.

در صورتي كه تمايل به خريد دوربين مداربسته داريد ما به شما برند hikvision  هايك ويژن  را پيشنهاد مي كنيم.

پردازنده تصوير Sony دوربين مدار بسته AHD

اين پردازنده كه معمولا شامل چيپ هاي تصوير IMX 238 و IMX255 و…ميشود، پردازنده

تصوير سوني نسبت به پردازندهاي ديگر دوربين هاي مدار بسته AHD از كيفيت تصوير و

ساخت بالاتري برخوردار است اما از نظر هزينه نسبت به چيپهاي ديگر قيمت بالاتري

بالاتري دارد. اين چيپهاي تصوير توانايي ايجاد تصاويربا كيفيتهاي زير را دارا ميباشد:

كيفيت تصوير ???P كه تصويري در ابعاد ???×???? پيكسل ايجاد ميكند.(???مگاپيكسل)

كيفيت تصوير ????P كه تصويري در ابعاد ????×???? پيكسل ايجاد ميكند.(? مگا پيكسل)

دراين چيپها تنظيمات انجام شده توسط منو دوربين قابل احساس و واقعي ميباشند.

تصاوير داراي كيفيت تصوير مناسبي ميباشند و از نظر كيفيت تصويرنسبت به چيب

تصوير OV و Aptina از كيفيت تصوير بالاتر و قابل مقايسه اي نسبت به آنها برخوردارند.

دوربينهاي مدار بسته AHD با پردازنده سوني و كيفيت بالاتر خود امكان رقابت با

دوربينهاي مدار بسته HD-CVI و HD TVI را دارند. دوربين مدار بسته AHD باچيپ سوني

براي افرادي مناسب است كه به دنبال دوربيني با كيفيت بالا ازاين نوع با دوام بالا ميباشد.

كيفيت اين دوربينها با مرور زمان كاهش پيدا نميكند.

 

علت سوختن دوربين مداربسته

عمدتا يكي از بزرگترين دلايل سوختن دوربين هاي مدار بسته به قسمت منبع تغذيه (آداپتور) آنها بر مي گردد. متاسفانه امروزه در بازار كشور ما اجناس بي كيفيت و غير استاندارد به دليل داشتن قيمت پايين به وفور يافت مي شود. استفاده از اين اجناس در اكثر موارد يا همان لحظه اول اتصال به دوربين و يا در طولاني مدت سيستم را دچار اشكال كرده و باعث سوختگي دوربين مي شود.

منبع تغذيه استاندارد براي دوربين هاي ديد در شب معمولا 12ولت و داراي 1/5 تا 2 آمپر مي باشد، كه اين مقادير بايد ثابت باشد در منبع تغذيه هاي غير استاندارد اين مقادير داراي نوسان بوده و باعث آسيب رسيدن به دوربين مي شود. به خاطر داشته باشيد كه دليل در سوختن دوربين هاي مدار بسته يا بالارفتن ولتاژ و يا آمپر از سمت منبع تغذيه مي باشد. در مواردي هم شاهد بوده ايم كه به دليل نوسانات برق شهري دوربين ها دچار سوختگي شده اند كه اگر باز هم از آداپتورهاي استاندارد استفاده كنيم اين مشكل به حداقل خواهد رسيد. نكته ديگر كه حائز اهميت است در مورد استفاده از منبع تغذيه هاي مركزي مي باشد.

 گاهي پيش مي آيد كه در سيستم هاي مدار بسته اجرا شده كه مثلا داراي چند دوربين با فواصل طولاني هستند مساله افت ولتاژ پيش مي آيد. براي رفع اين مشكل چه بايد كرد؟ پاسخ: بعضي از افراد تكنسين و نصاب هاي با تجربه مدار بسته بر اين باور هستند كه براي فواصل طولاني بهتر است از برق 220ولت استفاده شود و منبع تغذيه در نزديكي دوربين ها قرار بگيرد كه اين موضوع بسيار صحيح و استاندارد است اما بايد يه خاطر داشته باشيم كه براي اينكار كابل برق كه جريان 220از آن عبور مي كند را تحت پوشش مطمعن و از مسير امن (SAFE) عبور دهيد تااز ايجاد مشكلاتي نظير اتصالي و يا آتش سوزي ناشي از اتصال برق شهري جلوگيري شود

بيشتر بخوانيد:    نصب دوربين مدار بسته

. اما در مواردي هم شاهد اين موضوع هستيم كه مسيرهاي عبور كابل كوتاه است و نسبتا داراي فواصل كوتاه از منبع تغذيه مركزي هستند. اما باز هم با افت روبرو هستيم. اين مشكل تنها يك دليل دارد و آن هم كيفيت كابل برقي است كه براي اين سيستم استفاده كرده ايد، به طوري كه به دليل استفاده از آلياژهاي غير استاندارد به جاي مس در كابل جريان برق دچار افت ولتاژ مي شود.

 اما راه حل اين مشكل چيست؟

دو راه وجود دارد، اول اينكه اگر از كابل برق ضخيم استفاده كرده ايد به طوري كه بتوان از آن جريان 220عبور داد، مي توانيد با اتصال مستقيم برق 220در كنار هر دوربين از منبع تغذيه استاندارد استفاده كنيد و آداپتور مركزي را از سيستم خارج كنيد. بخاطر داشته باشيد ابتدا براي اين كار از جدا بودن دوربين ها به كابل برق اطمينان پيدا كنيد تا برق220به صورت مستقيم به دوربين ها وصل نشود و دچار سوختگي نشود.

 راه حل دوم : اگر كابل برق مصرف شده شما توان عبور برق 220را ندارد و نازك است به آداپتور مركزي مراجعه كنيد. مطابق شكل يك پيچ ولوم (پتانسيومتر) روي آن خواهيد يافت. آن را با يك پيچ گشتي ساعتي آرام بچرخانيد. با اين كار ولتاژ خروجي آداپتور شما تغيير مي كند و مي توان آن را از 12 ولت افزايش دهيد تا مشكل افت ولتاژ حل شود. به ياد داشته باشيد كه هميشه از ابزار مناسب و اهم متر (مولتي متر) در كارهاي خود استفاده كنيد تا بدانيد چه ميزان ولتاژ را به دوربين داده ايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۰۹ توسط:sam موضوع:

سفر در زمان و پارادوكس پدر بزرگ

سفر در زمان و پارادوكس پدر بزرگ

در فيلم‌هاي زيادي سفر در زمان به تصوير كشيده شده كه البته در اغلب آن‌ها شاهد ايجاد مشكلات فراواني پس از پايان سفر هستيم و قوانين اساسي جهان در آن‌ها زيرسوال مي‌روند. براي مثال فرض كنيد به گذشته سفر مي‌كنيد و مانع آشنايي پدر و مادر خود مي‌شويد پارادوكس پدر بزرگ ، با اين كار موجوديت شما زير سوال مي‌رود.

x8_vask.jpg

اين مسئله مهم با نام «پارادوكس پدربزرگ» شناخته مي‌شود، اما اخيرا يك دانشجوي فيزيك از دانشگاه «كوئينزلند» استراليا به نام «ژرمن توبر» اعلام كرده كه روي «اعداد مربع» كار كرده تا امكان سفر در زمان بدون ايجاد پارادوكس ممكن شود. توبر گفته:

«ديناميك كلاسيك مي‌گويد اگر شما از وضعيت يك سيستم در زمان مشخصي اطلاع داشته باشيد، به تاريخچه سيستم دست پيدا مي‌كنيد. با اين حال نظريه نسبيت عام انيشتين حلقه‌هاي زماني يا سفر در زمان، جايي كه رويداد مي‌تواند در گذشته و آينده رخ دهد را پيش‌بيني مي‌كند

محاسبات اين فيزيكدان نشان مي‌دهد فضا-زمان مي‌تواند خود را به گونه‌اي سازگار كند تا از پارادوكس جلوگيري كند. به عنوان مثال تصور كنيد فردي به گذشته سفر مي‌كند تا از شيوع يك بيماري جلوگيري كند، در صورتي كه اين ماموريت با موفقيت انجام شود ديگر بيماري براي شكست دادن در گذشته وجود ندارد.

پژوهش توبر كه در ژورنال «Classical and Quantum Gravity» به چاپ رسيده، به اين موضوع اشاره مي‌كند كه بيماري از روش‌هاي ديگري شيوع پيدا مي‌كند و مي‌تواند از پارادوكس جلوگيري كند و مسافر زمان هركاري كه انجام دهد، نمي‌تواند جلوي اين بيماري را بگيرد.

درك كار توبر براي افراد عادي چندان ساده نيست، اما اين پژوهش به بررسي تاثير فرايندهاي قطعي و غيرتصادفي روي چندين منطقه دلخواه در فضا-زمان مي‌پردازد و نشان مي‌دهد كه چگونه منحني زماني بسته مانند آنچه انيشتين پيش‌بيني كرده بود مي‌تواند با قوانين اراده آزاد و فيزيكي كلاسيك مطابقت داشته باشد.

اين تحقيق يك فرضيه ديگر در زمينه سفر در زمان را نيز برطرف مي‌كند. طبق اين فرضيه سفر در زمان امكان‌پذير است، اما مسافران زمان در انجام كارها با محدوديت مواجه مي‌شوند و نمي‌توانند كاري كنند كه باعث ايجاد پارادوكس شود. در مدل جديد اين محدوديت وجود ندارد و پارادوكس نيز غيرممكن است.

با وجود چنين پژوهشي و همچنين تحقيقات گسترده ديگر، در حال حاضر سفر در زمان غيرممكن است و در آينده نزديك نيز نبايد منتظر ساخت ماشين زمان باشيم.

منبع: سايت يك سوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۲:۱۲ توسط:sam موضوع:

تفاوت دوربين مداربسته آنالوگ HD با دوربين مداربسته تحت شبكه

تفاوت دوربين مداربسته آنالوگ HD با دوربين مداربسته تحت شبكه

 

تفاوتهاي دوربين مداربسته آنالوگ HD در مقابل دوربين مداربسته تحت شبكه (IP)

با شروع سال 2013  دوربينهاي مداربسته آنالوگ با رزولوشن HD وارد بازارها شدند و حالا تنها با گذشت سه سال دوربينهاي مداربسته آنالوگ تبديل به قدرتي مهم در بازار سيستمهاي نظارت تصويري شده اند.

در اين قسمت مقاله قرار است به بررسي سه نسخه معروف AHD، CVI و TVI در مقام مقايسه با دوربين مداربسته تحت شبكه بپردازيم.

تنوع تكنولوژيهاي آنالوگ HD

تمام دوربينهاي مداربسته آنالوگ HD از انتقال تصاوير ويدئويي در كابل كواكسيال پشتيباني مي كنند و معمولا در كابلهاي RG-59 تا 500 متر مي توانيد با رزولوشن حداكثري 1080P براحتي تصاوير ويدئويي را منتقل نماييد.

نسل جديدتر تكنولوژي آنالوگ HD از رزولوشنهاي 4، 5 و حتي 4K پشتيباني مي كنند. سابقا اين سه نسل با يكديگر سازگاري نداشتند اما اخيرا به سوي سازگاري و پشتيبانيهاي يكپارچه رو آورده اند.

AHD

اصطلاح AHD كه برگرفته از عبارت Analog High Definition است در زبان فارسي با عبارت آنالوگ HD رايج شده است. اين تكنولوژي بوسيله شركت كره اي NextChip ابداع شده است و در ابتدا حداكثر رزولوشن 720P را پشتيباني مي كرد، اما امروزه در نسخه دوم اين ميزان به 1080P ارتقاء يافته است. قبلتر AHD تنها پشتيباني محدودي در برند اصلي داشت اما با ارزانتر شدن آن تبديل به تكنولوژي مقبولتر و بي نام شد و مورد توجه برندهاي مهم نيز قرار گرفت.

بدليل اين محدوديتها، پشتيباني فناوري و دسترسي به اين تكنولوژي تنها محدود به آمريكاي شمالي شده بود. اما برندهاي شناخته شده اي مثل Digital Watchdog و Samsung امروزه محصولات جديدشان را با AHD به بازارها معرفي كرده اند كه اين باعث دوام و مقبوليت بيشتر اين تكنولوژي شده است.

بيشتر AHD را گزينه اي خوب براي خريد دوربين مداربسته آنالوگ HD ارزان قيمت مي شناسند كه معمولا با قيمتي در حدود 30 تا 50 هزارتومان به ازاي هر دوربينن مداربسته از فروشندگان بي نام و نشان و بدون پشتيباني مي توان خريداري نمود. اما در برندهاي معروف با كيفيت و قيمت متناسب بالاتر و با پشتيباني خوبي امروزه در دسترس هستند.

CVI

HD-CVI مخفف عبارت Composite Video Interface به معناي رابط ويدئويي مركب ، توسط شركت Dahua ابداع شد. اما پس از مدتي مجوزهايي را نيز شركتهاي ديگر در نسخه دوم بدست آورده و در محصولات CVI غير از برند Dahua در بازار ارائه كردند.

محل اصلي انتشار محصولات CVI شمال آمريكا (جايي كه محصولات برند Dahua ناشناخته هستند)  يعني مهد شركتهايي مثل FLIR، Honeywell و Q-See بوده است. جايي كه همه دوربينهاي مداربسته OEM ديگر و ركوردرهاي متنوع بيشتر به اين تكنولوژي رو آوردند.

در ابتدا شركت Dahua تكنولوژي CVI را بصورت اختصاصي در اختيار خود نگه داشته بود و نه تنها پشتيباني از تكنولوژيهاي AHD و TVI را متوقف كرده بود بلكه با ارائه كنندگان اين محصولات هم سرشاخ شده بود.

اما حالا در سال 2016 شركت داهوا با تغيير موضعش در نسخه سوم اين تكنولوژي پشتيباني از تكنولوژيهاي AHD و TVI در ركوردرهاي آنالوگ HD را از سر گرفته است.

TVI

شركت چيپ سازي Techpoint ابداعگر تكنولوژي HD-TVI (رابط انتقال تصاوير) است كه با چندين شركت ديگر نيز در اين زمينه همكاري دارد. مهمترين و بزرگترين اين شركتها هايك ويژن و داهوا هستند كه رقباي اصلي نيز به حساب مي آيند.

شركتهاي ديگري مثل KT&C ، CNB، Speco و شركتهاي كوچكتر نيز از اين تكنولوژي پشتيباني مي كنند. علاوه بر اين، شركت Hikvision تعدادي برند OEM ديگر نيز دارد كه درحال تسري اين سازگاري در آنها نيز هست.

در جديدترين نسخه  تكنولوژي TVI يعني نسخه سوم كه اخيرا منتشر شده است، امكان پشتيباني ركوردرها از دوربينهاي مداربسته AHD و CVI بخوبي مهيا شده و تا رزولوشن حداكثر 5 مگاپيكسل را نيز پشتيباني مي نمايد.

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته
  5. قيمت دوربين مدار بسته
  6. خريد دوربين مدار بسته
  7. نصب دوربين مداربسته
  8. هايك ويژن

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۱۶ توسط:sam موضوع:

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

s1_ux3g.jpg

آيا تاكنون تجربه كار كشاورزي و كشت محصول را داشته‌ايد؟ بسياري از افراد به اين نتيجه رسيده‌اند كه كشاورزي در ايران بسيار سخت و طاقت‌فرسا است؛ در حالي كه با استفاده از روش‌هاي مدرن و پيشرفته مي‌توان بسياري از اين مشكلات را حل كرد. كشاورزي با سيني كشت هيدروپونيك يكي از همين روش‌هاي مدرن است!

حال شايد از خود بپرسيد كه كشت هيدروپونيك چيست؟ اين روش چه مزايايي نسبت به ساير روش‌ها دارد؟ ما در اين مقاله مي‌خواهيم به تمامي اين سوالات پاسخ دهيم و در آخر بهترين سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد...

 

كشاورزي هيدروپونيك چيست؟

به منظور تعريف كشاورزي هيدروپونيك به صورت خيلي ساده بايد بگوييم: هيدروپونيك يك روش مدرن براي كشت و كار است كه به جاي خاك از مايع مغذي استفاده مي‌كند! يعني در اين نوع از كشاورزي، هيچ اثري از خاك وجود ندارد و به همين دليل، مشكلات مرتبط با آن نيز وجود نخواهد داشت!

جالب است كه به اين روش كشاورزي، آب كشت نيز مي‌گويند كه براي انجام آن به سيني كشت هيدروپونيك نياز داريم. اين سبدها از جنس مواد پلي پروپيلن هستند كه ويژگي‌هاي منحصربفردي دارند.

استفاده از سيني كشت هيدروپونيك چه مزايايي دارد؟

در سال‌هاي اخير توجه به كشاورزي هيدروپونيك به شدت افزايش يافته است. چراكه مزاياي آن باعث شده است كه كشاورزان سنتي به سمت استفاده از اين روش براي كشت انواع گياهان روي آورند. برخي از مزاياي استفاده از روش آب كشت براي كشاورزي شامل موارد زير است:

1- كنترل دقيق‌تر عواملي مانند نور، دما و رطوبت

از جمله مهم‌ترين مزاياي استفاده از سيني كشت هيدروپونيك مي‌توان به قابليت كنترل شرايط محيطي مانند نور، دما و رطوبت اشاره كرد. در حقيقت، اين سبدها آنقدر سبك هستند كه قرار گرفتن آن‌ها روي هم و همچنين جابه‌جايي آن‌ها بسيار راحت خواهد بود؛ به همين دليل، مي‌توان كشت گلخانه‌اي را با كنترل تمامي اين عوامل راه‌اندازي كرد.

2- متناسب با شرايط آب و هوايي كشور ايران

همان‌طور كه مي‌دانيد، كشور ما داراي آب و هوايي گرم و خشك است و كشاورزي كردن در چنين شرايطي دشواري‌هاي خاص خود را دارد. با اين حال، مهندسان موفق به طراحي و ساخت سيني كشت هيدروپونيك شده‌اند كه كاملا متناسب با شرايط آب و هوايي ايران است. اين سبدها داراي استحكام بالايي بوده و بازدهي كشت محصول نيز در آن‌ها بالا است.

3- صرفه‌جويي در مصرف آب

كمبود آب نيز از جمله معضلات بزرگ بخش كشاورزي است كه بسياري از صنايع مرتبط با آن را نيز دچار مشكل كرده است. اما سبد كشت هيدروپونيك طوري طراحي شده است كه مقدار آب كمتري مصرف كند. در حقيقت، مهندسان تمام تلاش خود را كرده‌اند تا اين سبدها با آب كمتر، بتوانند محصولات بيشتري توليد كنند.

 

s2_ocds.png

4- افزايش بازدهي كشاورزي

شايد برايتان جالب باشد كه بازدهي كشاورزي با استفاده از سيني كشت هيدروپونيك به طور قابل ملاحظه‌اي افزايش پيدا مي‌كند. عدم استفاده از خاك، صرفه جويي در مصرف آب، قابليت افزايش حجم كشت و همچنين عدم نياز به انواع سموم و كود شيميايي سبب شده است كه از نظر اقتصادي بتوان يك كشاورزي مقرون به صرفه را شروع كرد.

اكنون سوال اصلي اينجاست كه اين سبدهاي كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟ براي خريد يك سبد باكيفيت چه كاري بايد انجام دهيم؟ در بخش بعد مي‌خواهيم باكيفيت‌ترين شركت توليد كننده سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم...

پارس صنعت؛ توليد كننده سيني‌هاي كشت هيدروپونيك در ايران

شركت پارس صنعت يكي از قديمي‌ترين توليد كنندگان انواع گرانول‌ها و سبدهاي كشاورزي است كه امروزه به توليد سيني كشت هيدروپونيك نيز پرداخته است. بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد كه اين سبدها از نظر كيفيت و قيمت نيز بسيار مناسب هستند.

از جمله ويژگي‌هاي سيني هيدروپونيك پارس صنعت بايد به استحكام بالا، مقاومت در برابر مواد شيميايي، طراحي دقيق و استفاده از مواد اوليه مرغوب اشاره كرد. شما نيز مي‌توانيد براي خريد اين محصول با قيمت مناسب و بدون واسطه با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد...

 

parsanat.com/خريد-سيني-علوفه-هيدروپونيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۳:۵۵ توسط:sam موضوع:

آموزش فتوشاپ

اگر به تازگي آموزش فتوشاپ را آغاز كرده باشيد و يا بخواهيد پس از يادگيري فتوشاپ فونت هايي را براي خودتان در برنامه فتوشاپ اضافه كنيد نيازمند آموزش خواهيد بود. در ادامه اين مطلب به اين موضوع خواهيم پرداخت.

01. مرور و بارگيري قلم

نحوه افزودن قلم در فتوشاپ: صفحه قلم سنجاب

براي آموزش ساده فتوشاپ ، دايركتوري هاي آنلاين زيادي وجود دارند كه انتخاب گسترده اي از فونت ها را در اختيار شما قرار مي دهند. از گزينه هاي فيلتر كردن آنها براي تمركز بر سبك هاي مورد نظر خود استفاده كنيد. فونت ها را مي توان از فروشگاه مايكروسافت نيز بارگيري كرد. روي دكمه بارگيري كليك كنيد و برنامه هاي فعال را ببنديد.

 

02. فايل قلم را در سيستم قرار دهيد

سپس در  دوره مقدماتي فتوشاپ ، پوشه بارگيري ها را باز كرده و به پايين به پرونده قلم اضافه شده برويد. اگر پوشه فشرده شده است ، كليك راست كرده و گزينه Extract All را انتخاب كنيد تا به مطالب دسترسي پيدا كنيد. فونتها به صورت شخصي بارگيري مي شوند ، بنابراين اگر چندين فونت را بارگيري كنيد ، چندين پوشه وجود خواهد داشت. OTF و TTF دو متداول پسوند فونت هستند.

 

03. قلم را نصب كنيد

در دوره مقدماتي فتوشاپ ، سه گزينه براي نصب قلم شما در فتوشاپ در ويندوز وجود دارد.

گزينه 01: روي فايل قلم كليك راست كرده و روي Install كليك كنيد ، قلم خود را در همه برنامه هاي موجود در رايانه ، نه فقط فتوشاپ ، در دسترس قرار دهيد.

گزينه 02: روي منوي شروع> صفحه كنترل> ظاهر و شخصي سازي> قلم ها كليك كنيد. به راحتي مي توانيد فايل هاي فونت جديد را در اين ليست فونت هاي فعال شده كپي و جاي گذاري كنيد.

گزينه 03: براي استفاده از يك ابزار مديريت قلم ، براي راهنمايي در مورد اضافه كردن و كار كردن فونت ها ، به اين مستندات مراجعه كنيد.

 

04. قلم را در فتوشاپ انتخاب كنيد

براي آموزش سريع فتوشاپ قلم انتخابي شما بايد اكنون در رايانه شما موجود باشد ، بنابراين فتوشاپ را باز كرده و از تب Character آن را انتخاب كنيد. اگر مي خواهيد تمام جلوه هاي هنري فتوشاپ را اضافه كنيد ، ممكن است لازم باشد متن را رستر كنيد و آن را به يك تصوير مبتني بر پيكسل تبديل كنيد. ابتدا مطمئن شويد كه از متن خود راضي هستيد ، زيرا پس از اين فرآيند قادر به ويرايش آن نخواهيد بود. اگرچه كتابخانه هاي فونت رايگان به نظر مي رسد نامحدود Hamburg باشد ، شما بايد قبل از ورود به آن مجوز را در نظر بگيريد. از آنجا كه هر قلم نرم افزار خاص خود محسوب مي شود ، هنگام نصب روي رايانه ، به همان توافق نامه هاي صدور مجوز ملزم است. هر قلم داراي نوعي مجوز است كه مي توانيد آن را در قرارداد مجوز كاربر نهايي كه با هر قلم بارگيري مي شود بررسي كنيد. مجوز دسك تاپ به شما امكان مي دهد يك فونت بر روي رايانه خود نصب كنيد و از هر برنامه اي استفاده كنيد ، و اين براي پروژه هاي شخصي بسيار مناسب است ، اما با شروع هر كار تجاري مشكلات بوجود مي آيد. حتي اگر يك فونت به عنوان يك بارگيري رايگان تبليغ شود ، باز هم ممكن است محدوديت هايي در كار تجاري داشته باشد. با همين رمز ، ممكن است شخصي بدون اجازه طراح اصلي ، يك قلم را بارگذاري كرده و آن را "رايگان" توصيف كند. هنگام كار براي مشتري ، بررسي مجوز قلم و خريد مجوز در صورت لزوم اجباري است. ساده ترين كار در اين مورد استفاده از مجوزهاي منبع باز است. به شرطي كه فروش مجدد نداشته باشيد و بعضا اعتبار استفاده كنيد ، اين موارد بارگيري و استفاده مي شوند.

How to add fonts in Photoshop on Mac

01. Browse and download fonts Browse the library of your choice to get a font that fits your project. Most of the better known sites offer filtering options to refine your search by certain parameters, such as displaying only handwritten or ornamental fonts. When you find a selection that you are happy with, click the download button. Make sure you close all active applications at this point.

02. Locate the Font File on Your System The next step to add fonts in Photoshop is to locate the font file in your Downloads folder. If the folder is zipped, double-click it to access the contents. If you downloaded multiple fonts, each one will have a separate folder. Two of the most popular font file extensions to watch out for are OTF and TTF (for more information, see the section below or our guide to common image file formats) .

03. Install Font To install a font in Photoshop, you have three options:

 Option 01: Double-click the font file to open the Font Box application, where you just need to click a button to install the font, making it available in all your computer applications, not just Photoshop. Option 02: Manually copy / move the font files from the Downloads folder to the Users / Library / Fonts folder (to share with specific individual users) or Libraries / Fonts (to make available to all users)
Option 03: To use the font management utility, see the relevant documentation for instructions on adding and activating fonts. 04. Select a font in Photoshop Open Photoshop and scroll down the Character tab until you reach the font you want. Select it and use the Text tool to add it to your project. To apply artistic effects to text, you may need to rasterize it first, which turns the text into a pixel-based bitmap image. Once this is done, you will no longer be able to edit the text.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۳:۴۴ توسط:sam موضوع: