شفته پلو شفته پلو .

شفته پلو

درج آگهي رايگان آگهي-كالا

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان بازاريابي حرف اول را در رشد يك كسب و كار و گسترش فروش كالا و عرضه خدمات ميزند به طوري كه شما هر چقدر هم كه خدماتي را با كيفيت عالي و بي نظير به مشتريان ارائه دهيد از نظر تبليغاتي در موضع ضعف باشيد با مشكلات بي شماري روبرو مي شويد كه يكي از آن ها ضرر هاي مالي و همين طور عقب افتادن از رقبا مي باشد.

آن ها سعي مي كنند با  به موفقيت هاي بزرگي برسند كه شما هنوز در مورد آن اطلاعات كافي را نداريد البته تبليغات هوشمند نيز بسيار بازدهي بالاتري خواهد داشت اينترنت بهترين بستر براي شروع اين كار است.

موضوع مهمي كه كم تر به آن پرداخته مي شود اين است كه با استفاده از درج آگهي رايگان آگهي-كالا و درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون هزينه كسب و كار خدمات و كالاي خود را در معرض ديد هزاران و حتي ميليون ها خريدار و نيازمند قرار دهيد.


قصد خريد كالا اجاره رهن و يا دريافت خدمات خاصي را داريد با توجه به گسترش ارتباطات ترجيح مي دهيد به دنبال آن در صفحات اينترنتي باشيد قطعا زود تر به نتيجه دلخواه ميرسيد.

وقتي كالا و يا خدماتي از قبل درج آگهي آگهي-كالا ثبت شده باشد ميتوانيد قيمت و تعرفه بهره برداري از آن را مشاهده كرده و در نهايت به خدمتي كه ميخواهيد با مقايسه و همين طور انتخاب بهترين اولويت دست يابيد.

آگهي-كالا اين نويد را به شما مي دهد كه ديگر نيازي نيست ساعت ها در پي يافتن كالا وب سايت هاي مختلف را زير و رو كنيد و باز هم به چيزي كه ميخواهيد نرسيد اگر ساكن شهرستان ها و يا استان تهران هستيد تفاوتي وجود ندارد مي توانيد از درج آگهي رايگان استفاده كنيد حتي نياز هاي خود را بر اساس تفكيك شهرستان و استان جستجو نمائيد.

كافي است يك حساب كاربري ايجاد كنيد و كالا خدمات مورد نظر خود را همراه با توضيحاتي جزئي مانند منطقه و حوزه فعاليت روش هاي برقراري ارتباط را درج كنيد البته مي توانيد براي يافتن سريع تر جامعه هدف و مشتري از سرويس هاي ويژه براي درج آگهي آگهي-كالا استفاده كنيد.

درج آگهي رايگان بازاريابي با گسترش استفاده عموم مردم از اينترنت به صورت ويژه تري پيگيري مي شوند به همين دليل است كه بيشتر كسب و كار هاي از وب و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند تا به مشتريان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب مي كنند.

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و نياز به آگهي رايگان آگهي-كالا داريد با يك ثبت نام ساده و حتي بدون ثبت نام مي توانيد تمامي خدمات و تعرفه هاي خود را به مشتريان و جامعه هدف ارائه داده و هر بار آن را ويرايش و تكميل كنيد.

اهميت استفاده از تصاوير و همين طور ارائه كامل توضيحات ميتواند سبب شود كه شما هدفمند تر براي رشد خود پيش برويد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا شما مي توانيد هر نوع كالايي را با رعايت قوانين و بهره گيري از فضاي رايگان با مشتريان و هزاران بازديد كننده سايت آگهي-كالا در ميان بگذاريد.

هيچ نگراني از بابت حريم خصوصي وجود ندارد آگهي-كالا داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد مي توانيد از خدمات مورد نياز خود استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در رابطه با استفاده از خدمات سايت پيش و روي شما نخواهد بود.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا كه بسيار آسان انجام مي شود شما مي توانيد با انتخاب موضوع و زمينه فعاليتي و يا فروش و خدمات خود مشتري را زود تر به هدفش برسانيد، در واقع اگر در زمينه املاك فعاليت مي كنيد، اين بخش به صورت مجزا در اختيار شما عزيزان قرار مي گيريد.

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار خود و همين طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتري از اندك زماني تاثير ويژه بازاريابي محتوا را روي محصول خود مشاهده خواهيد كرد.

از همان ابتدا نيز مي توانيد آگهي خود را به صورت ويژه و براي مدت زمان مورد نيازتان بر روي آگهي-كالا درج كنيد.

بيشتر بررسي موضوع املاك ميتوانيد دسته بندي جزئي تر يعني مورد رهن اجاره خريد و فروش و را هر زمينه ديگري را نيز برگزيده و در كنار دسته بندي خدمات و يا كالاي خود قرار دهيد.

آگهي رايگان حتي در ابتدايي ترين مرحله شروع كار شما نيز مي تواند تاثيرگذار باشد همين موضوع كه شما در دنياي بزرگ اينترنت شناخته مي شويد.

حتي امكان جستجوي ويژه و پيشرفته اي نيز در اختيار كاربران خواهد بود كه ميتوانند كالا خدمات و يا مضمون مورد نياز خود را در اندك زماني جستجو كنند به فرض اين كه محصول شما در محلي خاص به فروش ميرسد مي توانيد آدرس و محل انجام معامله و يا ارائه خدمات نام محصول و توضيحات تكميلي تر شماره هاي تماس و پل هاي ارتباطي  را نيز وارد كنيد.

كاربران با ورودي گوگل و بر اساس كلمات مربوط به درج آگهي رايگان شما زود تر پاي ديگر معامله باشند.

امكان آپلود تصاوير متعدد براي محيط كار شما كالا و يا ديگري كه جنبه تبليغاتي دارد وجود خواهد داشت بهتر است سعي كنيد خودتان اين تصاوير را تهيه كنيد تا بازدهي بيشتري داشته باشد.

در نهايت پيش نمايشي به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقيقه آگهي شما روي آگهي-كالا درج مي گردد اگر به دنبال خدمات خاصي هستيد نيز دستان باز است هم مي توانيد جستجو كنيد و هم تمام خدمات دسته بندي خاصي را مشاهده فرمائيد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امروزه مورد بسياري از افراد است چراكه تعداد كاربران اينترنتي همواره رو به افزايش است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا بدليل اينكه افراد به دنبال نيازمندي هاي خود در موتورهاي جستجويي همچون گوگل جستجو مي كنند بسيار مورد طرفدار است.

در حقيقت شما ميتوانيد بدون هيچگونه هزينه اي آگهي خود را رايگان ثبت كنيد و بيشترين بازديد را داشته باشيد.

آگهي-كالا اين مزيت را دارد كه شما براحتي و بدون پرداخت هيچ هزينه اي ميتوانيد آگهي خود را به مخاطبان هدفي كه دقيقا به دنبال آگهي شما جستجو مي كنند نشان دهيد.

اين يعني ثبت آگهي آگهي-كالا و تبليغات هدفمند احتمال اينكه اين افراد دقيقا به دنبال جستجوي نيازمندي خود در آگهي شما باشند بسيار اندك است.

ثبت آگهي آگهي-كالا را مشخص كرده دسته بندي مربوطه را انتخاب ميكنيد براي آنكه آگهي ثبت شده بازخورد بهتري داشته باشد ميتوانيد تصاويري براي آن پيوست كنيد و در نهايت با نوشتن توضيحات، قيمت و آدرس ميتوانيد آگهي-كالا را ثبت كنيد.

بعد از ثبت آگهي آگهي-كالا لازم است مدير آن را تأييد كند كه اين بازه زماني معمولا در سايت ها سريع اتفاق مي افتد.

در سايت آني گاه نيز ثبت آگهي آگهي-كالا به صورت رايگان بوده و انتشار آگهي چند دقيقه زمان ميبرد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در حال حاضر بسيار ديده مي شوند.

وب سايت هاي زيادي در اينترنت وجود دارند كه در حوزه آگهي اينترنتي آگهي-كالا فعاليت ميكنند آگهي رايگان آگهي-كالا طرفداران بخصوص خود را در سايت دارد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا گزينه مناسبي براي كساني است كه نمي خواهند هزينه هاي گزاف تبليغات را بپردازند اما اين انتظار را دارند كه تبليغات آنها توسط بيشترين مخاطبان هدف ديده شود آگهي-كالا از طريق سايت هاي درج آگهي گزينه مناسبي است

تبليغات رايگان آگهي-كالا امروزه مطرح شده است تبليغات رايگان آگهي-كالا يكي از راه هاي تبليغاتي جديد است كه به دليل ارتباطي كه توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند از جمله تبليغات هدفمند مطرح مي شود.

آگهي رايگان آگهي-كالا در اينترنت سبب ميشود براحتي بتوانيد خدمات و محصولات خود را رايگان آگهي كنيد.

روش هاي ارسال آگهي-كالا بسيار زياد است اما شايد روشي كه در آن آگهي دهنده و آگهي گيرنده بتوانند رايگان آگهي آگهي-كالا را درج و مشاهده نمايند بيشتر مورد استقبال مردم قرا ميگيرد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا همانطور كه مطرح شد راهكار بسيار مناسبي براي تبليغات حقيقي و حقوقي است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا اولين راهكار براي انجام تبليغات و آگهي بدون هزينه است.

شما ميتوانيد بعد از مدتي استفاده از آگهي رايگان آگهي-كالا و ديدن بازخورد آن از برخي امكانات پيشرفته سايت هاي درج آگهي همانند ويژه كردن آگهي، نردبان كردن آگهي درج آگهي برجسته استفاده نماييد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در سايت هايي كه از قبل بهينه شده اند بسيار كاربرد دارد از درج آگهي بستر مناسب براي ايندكس شدن آگهي ها در موتورهاي جستجو در آنها فراهم شده است. بنابراين سعي كنيد در اينترنت سايت هايي را براي درج آگهي رايگان آگهي-كالا انتخاب كنيد كه از لحاظ موتورهاي جستجو قوي باشند.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امكاني است در دهه اخير آگهي و تبليغات را براي همگان ميسر كرده است و راه را براي كسب و كارهاي هموار كرده است.

 
آگهي رايگان آگهي-كالا دغدغه بسياري از افرادي است كه به دنبال راهي براي تبليغات هستند. آگهي-كالا سايت درج آگهي رايگان با مخاطبين بالا است كه شما را در رسيدن به هدفتان ياري ميكند.

منبع :

http://agahi-kala.blog.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۷:۱۵ توسط:sam موضوع:

عراق | باند داعش در انبار متلاشي شد

عراق | باند داعش در انبار متلاشي شد

به گزارش خبرگذاري كاوه خبر

يحيي رسول” سخنگوي فرمانده كل نيروهاي مسلح عراق از دستگيري ? نفر از اعضاي گروه تروريستي داعش در مناطق مختلف كشور خبر داد.

وي افزود: “در جريان اين عمليات ، سازمان مبارزه با تروريسم عراق موفق شد يك باند ? نفره از اعضاي گروه تروريستي داعش را در شهرهاي استان الانبار منهدم كند.

سخنگوي فرمانده كل نيروهاي مسلح عراق همچنين از دستگيري دو تروريست داعشي در استان سليمانيه در منطقه كردستان خبر داد.

وي گفت: يك تروريست داعشي نيز طي عملياتي توسط سازمان ضد تروريسم در استان كركوك دستگير شد.

عمليات مشترك حشدالشعبي و ارتش در شرق الانبار

نيروهاي الحشدالشعبي و تيپ ?? ارتش عراق روز شنبه يك عمليات امنيتي گسترده در شرق الانبار انجام دادند.

هدف از اين عمليات ، شامل منطقه الثثر ، چهار راه سامرا-الثثر ، منطقه نهر الحلو و منطقه كاسيبا ، تقويت امنيت اين افراد است. مناطق و “جلوگيري از اجراي نقشه هاي جنايتكارانه گروه تروريستي داعش.

حيدر العبادي ، نخست وزير سابق عراق ، در ? دسامبر ????. وي از آزادي كامل كشور از داعش اما پيگيري تروريست هاي داعش و پاكسازي كامل عراق از آن خبر داد. داعش از طريق بسيج مردمي و ارتش ادامه هيد.

لذت استراماچيوني و ويلموتس به لطف دلارهاي ايراني!

 

در حوادث اخير ، مربيان و بازيكنان خارجي نشان داده اند كه چقدر مي توانند از ناداني مديران ايراني هنگام عقد قرارداد و انجام تعهدات خود بهره مند شوند و حقوق خود را بدون توسل به سياه و سفيد دريافت كنند.

آندره استراماچوني سرمربي سابق استقلال پس از حدود يك سال و نيم از جدايي آبي پوشان از پايتخت ، تيمي را كيلومترها زير ايران قطر را تصاحب كرده و كار خود را از ابتداي فصل جديد آغاز خواهد كرد.

اين دقيقاً دو سال پس از امضاي قرارداد رسمي با استقلال اتفاق افتاد ، به اين معني كه مربي ايتاليايي به دليل شكايت از استقلال به فيفا و ادعاي جبران خسارت براي آنها ، قرارداد جديدي را براي دريافت ادعاي استقلال به طور كامل امضا نكرده است. دو سال. .

اگر استراماچوني قبلاً با تيمي قرارداد بسته بود ، فيفا مبلغ قرارداد جديد او را از ادعاي استقلال كم مي كرد تا او همزمان از دو مكان حقوق دريافت نكند. نگاهي به مبلغ قرارداد جديدش با الغرافه قطر و قراردادش با استقلال به اين معني است كه در اين صورت استراماچوچي براي ماندن در استقلال هيچ پولي دريافت نمي كرد.

وي ?.? ميليون يورو براي كار با استقلال كه به دليل نقض قرارداد در مرخصي به سر مي برد ، دريافت مي كند و اكنون سالانه ???? ميليون يورو از الغرافه قطر دريافت مي كند. اگر استراماچوني تمرينات خود را از دست مي داد مي توانست پيشنهاداتش را زودتر بپذيرد ، اما او تصميم گرفت پس از پايان قراردادش با استقلال از وقت استراحت خود نهايت استفاده را بكند و به گزينه هاي جديد روي آورد.

طبق قوانين فيفا و نهادهاي ورزشي بين المللي ، وقتي مربي يا بازيكني از عدم پرداخت قرارداد خود شكايت مي كند ، فيفا فرض مي كند كه مبلغ كل حقوق تا تاريخ قانوني قرارداد بازپرداخت مي شود (به عنوان مثال براي سه نفر ديگر همكاري نخواهند كرد ، اما به محض اينكه قرارداد جديد وي از نظر مدت زمان با قرارداد قبلي منطبق شود ، فيفا و دادگستري حقوق فعلي خود را از قرارداد قبلي كسر مي كنند.

ناگهان اگر استراماچوني سال گذشته با الغرافه به توافق مي رسيد ، فيفا مبلغ يك سال از غرامت استقلال را به استراماچوني كم مي كرد و مربي ايتاليايي هم كه اين را مي دانست ، اين كار انجام نمي شد.

مشابه آنچه اتفاق افتاده است مارك ويلموتس اين هم اتفاق افتاد سرمربي بلژيكي پس از فسخ قرارداد خود با فدراسيون فوتبال به دليل قرارداد خود تا سال ???? ?.? ميليون يورو جريمه شد و به همين دليل در اين مدت هيچ پيشنهادي را نپذيرفت و احتمالاً تا جام جهاني ???? قطر بيكار خواهد ماند. از سنت براي جبران خسارت از ايران به اين مربي كاسته نشود.

مثال ديگر قرارداد ماريو بوديمير با پرسپوليس است كه پس از ترك تيم و پيوستن به ليگ كرواسي ، قرارداد بسيار كمي با تيم جديد خود در كرواسي منعقد كرد تا در واقع هيچ چيزي از كمك هزينه كسر نشود. از پرسپوليس دريافت شده و به جاي آن در كشورش . او تقريباً رايگان بازي مي كند.

ناآگاهي مديران ايراني و عدم مراجعه به وكلاي ورزشي هنگام امضاي قرارداد با بازيكنان و مربيان و مهمتر از همه سهل انگاري در پرداخت تعهدات ، يكي از مهمترين عواملي است كه باعث مي شود ايران بعد از چند مورد بهترين گزينه حضور خارجي ها باشد. ماه و به دليل عدم دريافت حقوق آنها. ، به راحتي از FIFA شكايت كنيد و در طول تعطيل غرامت هنگفتي دريافت كنيد.

منبع :

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۰۳ توسط:sam موضوع:

چيني ها ناتو را از جنگ با روسيه بر حذر مي دارند: نابود خواهيد شد

عراق | باند داعش در انبار متلاشي شد

به گزارش خبرگذاري كاوه خبر

يحيي رسول” سخنگوي فرمانده كل نيروهاي مسلح عراق از دستگيري ? نفر از اعضاي گروه تروريستي داعش در مناطق مختلف كشور خبر داد.

وي افزود: “در جريان اين عمليات ، سازمان مبارزه با تروريسم عراق موفق شد يك باند ? نفره از اعضاي گروه تروريستي داعش را در شهرهاي استان الانبار منهدم كند.

سخنگوي فرمانده كل نيروهاي مسلح عراق همچنين از دستگيري دو تروريست داعشي در استان سليمانيه در منطقه كردستان خبر داد.

وي گفت: يك تروريست داعشي نيز طي عملياتي توسط سازمان ضد تروريسم در استان كركوك دستگير شد.

عمليات مشترك حشدالشعبي و ارتش در شرق الانبار

نيروهاي الحشدالشعبي و تيپ ?? ارتش عراق روز شنبه يك عمليات امنيتي گسترده در شرق الانبار انجام دادند.

هدف از اين عمليات ، شامل منطقه الثثر ، چهار راه سامرا-الثثر ، منطقه نهر الحلو و منطقه كاسيبا ، تقويت امنيت اين افراد است. مناطق و “جلوگيري از اجراي نقشه هاي جنايتكارانه گروه تروريستي داعش.

حيدر العبادي ، نخست وزير سابق عراق ، در ? دسامبر ????. وي از آزادي كامل كشور از داعش اما پيگيري تروريست هاي داعش و پاكسازي كامل عراق از آن خبر داد. داعش از طريق بسيج مردمي و ارتش ادامه هيد.

لذت استراماچيوني و ويلموتس به لطف دلارهاي ايراني!

 

در حوادث اخير ، مربيان و بازيكنان خارجي نشان داده اند كه چقدر مي توانند از ناداني مديران ايراني هنگام عقد قرارداد و انجام تعهدات خود بهره مند شوند و حقوق خود را بدون توسل به سياه و سفيد دريافت كنند.

آندره استراماچوني سرمربي سابق استقلال پس از حدود يك سال و نيم از جدايي آبي پوشان از پايتخت ، تيمي را كيلومترها زير ايران قطر را تصاحب كرده و كار خود را از ابتداي فصل جديد آغاز خواهد كرد.

اين دقيقاً دو سال پس از امضاي قرارداد رسمي با استقلال اتفاق افتاد ، به اين معني كه مربي ايتاليايي به دليل شكايت از استقلال به فيفا و ادعاي جبران خسارت براي آنها ، قرارداد جديدي را براي دريافت ادعاي استقلال به طور كامل امضا نكرده است. دو سال. .

اگر استراماچوني قبلاً با تيمي قرارداد بسته بود ، فيفا مبلغ قرارداد جديد او را از ادعاي استقلال كم مي كرد تا او همزمان از دو مكان حقوق دريافت نكند. نگاهي به مبلغ قرارداد جديدش با الغرافه قطر و قراردادش با استقلال به اين معني است كه در اين صورت استراماچوچي براي ماندن در استقلال هيچ پولي دريافت نمي كرد.

وي ?.? ميليون يورو براي كار با استقلال كه به دليل نقض قرارداد در مرخصي به سر مي برد ، دريافت مي كند و اكنون سالانه ???? ميليون يورو از الغرافه قطر دريافت مي كند. اگر استراماچوني تمرينات خود را از دست مي داد مي توانست پيشنهاداتش را زودتر بپذيرد ، اما او تصميم گرفت پس از پايان قراردادش با استقلال از وقت استراحت خود نهايت استفاده را بكند و به گزينه هاي جديد روي آورد.

طبق قوانين فيفا و نهادهاي ورزشي بين المللي ، وقتي مربي يا بازيكني از عدم پرداخت قرارداد خود شكايت مي كند ، فيفا فرض مي كند كه مبلغ كل حقوق تا تاريخ قانوني قرارداد بازپرداخت مي شود (به عنوان مثال براي سه نفر ديگر همكاري نخواهند كرد ، اما به محض اينكه قرارداد جديد وي از نظر مدت زمان با قرارداد قبلي منطبق شود ، فيفا و دادگستري حقوق فعلي خود را از قرارداد قبلي كسر مي كنند.

ناگهان اگر استراماچوني سال گذشته با الغرافه به توافق مي رسيد ، فيفا مبلغ يك سال از غرامت استقلال را به استراماچوني كم مي كرد و مربي ايتاليايي هم كه اين را مي دانست ، اين كار انجام نمي شد.

مشابه آنچه اتفاق افتاده است مارك ويلموتس اين هم اتفاق افتاد سرمربي بلژيكي پس از فسخ قرارداد خود با فدراسيون فوتبال به دليل قرارداد خود تا سال ???? ?.? ميليون يورو جريمه شد و به همين دليل در اين مدت هيچ پيشنهادي را نپذيرفت و احتمالاً تا جام جهاني ???? قطر بيكار خواهد ماند. از سنت براي جبران خسارت از ايران به اين مربي كاسته نشود.

مثال ديگر قرارداد ماريو بوديمير با پرسپوليس است كه پس از ترك تيم و پيوستن به ليگ كرواسي ، قرارداد بسيار كمي با تيم جديد خود در كرواسي منعقد كرد تا در واقع هيچ چيزي از كمك هزينه كسر نشود. از پرسپوليس دريافت شده و به جاي آن در كشورش . او تقريباً رايگان بازي مي كند.

ناآگاهي مديران ايراني و عدم مراجعه به وكلاي ورزشي هنگام امضاي قرارداد با بازيكنان و مربيان و مهمتر از همه سهل انگاري در پرداخت تعهدات ، يكي از مهمترين عواملي است كه باعث مي شود ايران بعد از چند مورد بهترين گزينه حضور خارجي ها باشد. ماه و به دليل عدم دريافت حقوق آنها. ، به راحتي از FIFA شكايت كنيد و در طول تعطيل غرامت هنگفتي دريافت كنيد.

منبع :

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۱:۲۴ توسط:sam موضوع:

دوربين شناسايي چهره و نكاتي كه در مورد آن بايد بدانيم ؟

دوربين شناسايي چهره و نكاتي كه در مورد آن بايد بدانيم ؟

فناوري تشخيص و شناسايي چهره هر روز در حال توسعه است و از محبوبيت ويژه اي بين كاربران برخوردار است . اين قابليت توانايي يكپارچه شدن با برنامه هاي كاربردي مختلفي را دارد و از اين رو مي تواند بسياري از نياز هاي مشتريان را به خوبي پوشش بدهد . مهمترين مولفه در تشخيص چهره ،  قيمت دوربين مداربسته است كه براي بهترين عملكرد بايد دوربين مناسب انتخاب و به شيوه صحيح نصب شود .

استفاده از سيستم هاي شناسايي چهره با سرعت مناسبي در حال افزايش است . بر اساس اعلام MarketsandMarkets بازار اين صنعت از 3.2 ميليارد دلار در سال 2019 به حدود 7 ميليارد دلار در 2024 رشد خواهد داشت كه انتظار مي رود سالانه حدود17 درصد رشد داشته باشد .

در بين مولفه هاي مختلفي كه در تشخيص چهره با اهميت هستند ، دوربين مهمترين نقش را دارد . تصوير چهره فرد توسط دوربين مدار بسته ثبت مي شود سپس با استفاده از الگوريتم هاي مختلف چهره فرد آناليز شده و با تصاوير مختلفي كه در ديتا بيس تصاوير ذخيره شده وجود دارد مطابقت داده مي شود .

الگوريتم هاي تشخيص چهره بصورت نرم افزاري هستند و مي توانند درون دوربين مدار بسته يا در سرور مركزي قرار داشته باشند . دوربين تشخيص چهره تنها يك ابزار ضبط تصوير است و نحوه پردازش تصاوير از اهميت بسيار بالاتري برخوردار است . نرم افزار تشخيص چهره اطلاعات موجود در تصوير را آناليز كرده و جهت پردازش و مديريت به يك كامپيوتر مركزي ارسال مي كند .

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين‌ مدار بسته   انواع دوربين مداربسته

دوربين شناسايي چهره و نكاتي كه در مورد آن بايد بدانيم ؟

هنگام انتخاب دوربين ، موارد مختلفي را بايد در نظر بگيريم كه مهمترين آنها وضوح تصوير و شدت نور مورد نياز دوربين تشخيص چهره مي باشد . بسته به مسافت و ميدان ديد مورد نياز مي توانيد از دوربين مدار بسته دو تا پنج مگا پيكسل استفاده كنيد . عامل مهم ديگر نور مورد نياز دوربين است كه از عوامل تعيين كنند در يك دوربين تشخيص چهره است . استفاده از دوربين هايي كه مي توانند شدت نور ورودي به لنز را با دقت بالاتري كنترل كنند در اولويت است . ( ايريس اتوماتيك يا P-Iris ) به زبان ساده تر هر دوربين هايك ويژن  شخيص چهره را بايد با توجه به محل نصب آن دوربين انتخاب و دو عامل وضوح تصوير و شدت نور مورد نياز را براي دوربين شخصي سازي كرد . عامل ديگري كه بايد در انتخاب دوربين تشخيص چهره به آن توجه كنيد ، شهرت توليد كننده آن است . همواره از برند هاي معتبر استفاده كنيد تا سيستم شناسايي چهره قابل اطميناني داشته باشيد . چرا كه نرم افزار هاي اين تامين كنندگان مشكلات كمتري دارند و در صورت بروز مشكل در اسرع وقت مي توانيد از خدمات آنها استفاده كنيد . نصب دوربين شناسايي چهره نيز شرايط خاص خود را دارد .به عنوان مثال در صورتي كه از دوربين تشخيص چهره براي شناسايي افراد در يك اكسس كنترل ، استفاده مي كنيد ، بهتر است تا دوربين ها را در ارتفاع هاي مختلفي نصب كنيد ، برخي افراد كوتاه قد و برخي قد بلندي دارند . رعايت اين اصل باعث مي شود تا دوربين ها تصوير همه افراد را شناسايي و ثبت نمايند. با توجه به ناشناخته بودن اين تكنولوژي براي بسياري از كاربران ، افراد نسبت به خريد دوربين هاي تشخيص چهره ترديد دارند . تصور افراد از فناوري تشخيص چهره شبيه به آنچه در  فيلم هايي مانند جنگ ستارگان ديده اند مي باشد، در صورتي كه اين فناوري غير از كنترل دسترس كاربرد چنداني ندارد . در حقيقت فناوري تشخيص چهره همان قدر اطلاعات شما را انتشار مي دهد كه يك كارت شناسايي عكس دار مي تواند اين كار را بكند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۱:۲۵ توسط:sam موضوع:

صفحه ستون چيست؟

راستش را بخواهيد ، در گذشته ، وقتي صحبت از سئو مي شد ، بيشتر صحبت ها در مورد لينك ها و سئو خارجي بود و نقش محتوا بسيار كم بود. اما طي 4.5 سال گذشته و با تغيير در الگوريتم هاي گوگل ، به تدريج نقش محتوا برجسته تر شده است ، به طوري كه امروزه براي اينكه يك سايت سئو كند ، بايد بيشترين توجه خود را به محتوا و حتي متفاوت داشته باشيم. استراتژي ها. براي داشتن آن براي توليد.

 

در حال حاضر ، يكي از بهترين استراتژي ها براي ايجاد محتوا براي بررسي ، مدل TOPIC CLUSTER است. من از تجربه به شما مي گويم كه اجراي صحيح موضوع براي خوشه سايت باعث ايجاد سر و صدا در بازديد شما خواهد شد! در اين مقاله مي خواهم همه آنچه در مورد اين مدل محتوا مي دانيد را توضيح دهم. از جزئيات گرفته تا تكنيك هايي كه به طور تجربي آموخته ام. با من باش

صفحه ستون چيست؟

Pilar Page اصل و اصول محتواي خوشه است. در واقع ، محتواي Pilar ستون اصلي هر رشته از خوشه است. همانطور كه گفتم ، ما در مورد يك مدل محتواي خوشه صحبت مي كنيم. در واقع ، يك ستون يا محتواي ستون در وسط اين خوشه وجود دارد.

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

به عنوان مثال ، اگر مي خواهيم خوشه اي از مطالب با موضوعاتي مانند بررسي كيفيت فرش ، مارك هاي معتبر فرش ، تفاوت 700 و 1200 فرش شانه داشته باشيم ، ابتدا به محتواي ستون نياز دارند: راهنماي خريد فرش.

 

در گذشته ، اگر مجبور به نوشتن مطالب با راهنماي خريد فرش بوديم ، احتمالاً به سراغ مدل آسمان خراش مي رفتيم و يك مقاله كامل 5000 كلمه اي مي نوشتيم. مقاله اي كه همه مباحث پيرامون را در بر مي گيرد و در هر يك از آنها فرو مي رود. اما امروز وقتي نوبت به گروه بندي مي رسد ، ما همين مطالب را با حدود 2000 تا 3000 كلمه متن مي نويسيم! چرا؟ منظورت ، مثلاً ، نمك و امثال آن است ، درست است؟

 

صفحه ستون چيست؟ در اين مطالب نيست كه همه زيرمجموعه ها و زيرمجموعه ها را بررسي مي كنيم ، اما اين بار به جاي نوشتن متن زياد براي هر يك ، به جاي اينكه در زير مجموعه ها وارد شويد ، خلاصه اي بنويسيد و مخاطب را تشويق كنيد كه براي ديدن مقاله به مقاله مراجعه كند اطلاعات

 

به عنوان مثال ، ما به جاي صحبت كردن در مورد 800 واژه در مورد مارك هاي معتبر فرش در مقاله با راهنماي خريد فرش ، حدود 200 كلمه متن در مورد آن مي نويسيم و سپس ، با ارائه يك لينك داخلي ، به مخاطب مي گوييم كه براي ديدن جزئيات بيشتر ، به مقاله مارك هاي معتبر فرش مراجعه كنيد.

 

بنابراين ما اين را مي فهميم

 

Pilar Page يك محتواي جامع است ، اما نه جامع.

اين مقاله به شما مختصري از هر مبحث مي پردازد.

سپس يك پيوند داخلي به زيرموضوعات مي دهيم.

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

 

حال بياييد به مباحث برويم:

 

صفحه خوشه اي چيست؟

بگذاريد ابتدا اين را بگويم: ما كل اين مدل محتوا را يك موضوع خوشه اي يا يك مدل محتواي خوشه اي مي ناميم. بخشي از اين مدل اكنون به عنوان خوشه ، خوشه محتوا يا صفحه خوشه شناخته مي شود. بنابراين اين قسمت را با نوع محتواي موضوع خوشه اشتباه نگيريد و بدانيد كه خوشه بخشي از كل استراتژي است.

 

گام به گام آموزش SEO براي ووكامرس (0 تا 100) به زبان ساده

اما صفحات محتواي خوشه اي چيست؟ اينها تنها برخي از نرم افزارهاي هدفمندي است كه مي توانيد استفاده كنيد. در واقع ، اگر به مقاله با راهنماي خريد فرش به عنوان صفحه اي در نردبان نگاه كنيم ، محتوا موضوعاتي از جمله: بررسي كيفيت فرش ، مارك هاي معتبر فرش ، تفاوت 700 و 1200 شانه فرش و ....

 

اينها مقالاتي هستند كه يك موضوع كوچك و زيرمجموعه اي از موضوع اصلي را پوشش مي دهند و به همه س questionsالات مختلف در مورد آن پاسخ مي دهند. لطفا توجه داشته باشيد كه ما از طريق محتواي Pilar و محتواي Pilar از اين صفحات به اين صفحات پيوند مي دهيم.

 

با يك مثال بهتر موضوع را پيدا كنيد ...

البته ، من مراحل نوشتن يك موضوع خوشه اي را به طور كامل در زير توضيح خواهم داد ، اما يك مثال ديگر در اين بين مي تواند به شما در يادگيري بهتر كمك كند.

 

بعد از تحقيق درباره كلمات كليدي ، متوجه شدم كه مخاطبان من كلمات زيادي را جستجو مي كنند تا به صفحات يكي از سايتهاي مشتري برسند. من يك دسته از كلمات مرتبط را جمع كردم. اين ها بودند:

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

 

راه هاي كاهش وزن ،

كاهش وزن با طب سنتي ،

كاهش وزن لاغري ،

كاهش وزن با ورزش ،

كاهش وزن با تغذيه و رژيم غذايي ،

و ...

خوب ، اكنون با شناختي كه از مخاطبانم دارم و البته با شناختي كه از خود موضوع دارم ، مي دانم كه اصلي ترين و بيشترين جستجوي موضوع در ميان اين كلمات عبارت "راه هاي كاهش وزن" است. زيرمجموعه هاي زير همان كلمات كاهش وزن با طب سنتي است و ..

 

من در حال نوشتن مقاله اي 3000 كلمه اي در مورد روش هاي مختلف كاهش وزن هستم و در آن به طور خلاصه هر يك از اين موارد مانند كاهش وزن را با طب سنتي توضيح مي دهم. براي مطالعه بيشتر با آنها تماس بگيريد. علاوه بر اين ، من از هر يك از مطالب موضوع پيوندي به Pilar مي دهم.

 

منبع: seoedu.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۲:۲۳ توسط:sam موضوع:

ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۸:۱۵ توسط:sam موضوع:

تلويزيون‌هاي هوشمند (smart) چه ويژگي‌هايي دارد؟

تلويزيون‌هاي هوشمند (smart) چه ويژگي‌هايي دارد؟

 

تكنولوژي تلويزيون با اختراع تلويزيون‌هاي هوشمند مجدداً تعريف شدند. ما در اينجا به نكاتي جهت درك بيشتر شما از تلويزيون‌هاي هوشمند پرداخته‌ايم:

  • تلويزيون‌هاي هوشمند قابليت اتصال به اينترنت (wifi) را از طريق سيم يا بدون استفاده از سيم (wireless) را دارند.
  • به كمك تلويزيون‌هاي هوشمند مي‌توانيد بازي‌ها و فيلم‌هاي مورد علاقه‌ي خود را به صورت آنلاين ببينيد.
  • با استفاده از تلويزيون هوشمند مي‌توانيد تمامي برنامه‌هاي موجود در اينترنت را دنبال كنيد.
  • برخي از تلويزيون‌هاي هوشمند حتي داراي دوربين و ويژگي‌هاي تماس ويدئويي هستند. بنابراين، مي‌توانيد جلسات ويدئويي را روي يك صفحه بزرگتر تشكيل دهيد.
  • در مورد نصب نرم افزارها بر روي تلويزيون‌هاي هوشمند، امكان نصب اين نرم افزارها با توجه به پلتفرم تلويزيون هاست و بايد دانست كه همه تلويزيون‌ها اندرويد نيستند تا ما انتظار داشته باشيم كه هر برنامه اندرويدي روي آن‌ها نصب شود، بنابراين براي نصب نرم افزارهاي اندرويد بايد تلويزيون حتما اندرويدي باشد.

كيفيت صداي تلويزيون ال اي دي چطور است ؟

تحقيقات نشان مي دهد كه اكثر مردم براي خريد تلويزيون LED بيشتر از هر چيزي به مشخصاتي مانند نوع صفحه نمايش، سايز صفحه نمايش، برند سازنده و همچنين رزولوشن آن اهميت مي‌دهند. متاسفانه اين دسته از كاربران بدون توجه به كيفيت صداي تلويزيون اقدام به خريد مي‌كنند، كه بعدها مجبور به خريد سيستم هاي صوتي جداگانه از جمله سينماي خانگي و يا ساندبار مي‌شوند. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه زمان خريد تلويزيون به تمامي مشخصات اصلي آن توجه كنيد. تكنولوژي‌هايي كه در حال حاضر در تلويزيون‌هاي جديد به‌كار مي روند عبارتند از:

Dolby Digital، DTS Premium كه بعضي اوقات به تنهايي جوابگوي نيازهاي شما نمي‌باشند.

ويژگي‌هاي تكميلي در راهنماي خريد تلويزيون

و در آخر توجه شما را به ويژگي‌هاي زير جلب مي‌كنيم. اگر در هنگام خريد به اين موارد توجه كنيد مي‌توانيد سال‌هاي بيشتري را با تلويزيون ال اي دي مورد علاقه‌تان سپري كنيد:

  • رابط كاربري يا سيستم عامل تلويزيون در تعيين سهولت استفاده از تلويزيون هوشمند شما كمك مي كند.
  • اگر به دنبال يك تلويزيون با سرعت پردازش تصاوير بالاتر و ميزان فضاي ذخيره سازي بيشتر هستيد، يك تلويزيون با حافظه (RAM) بزرگتري را انتخاب نماييد.
  • اگر مي خواهيد از تلويزيون هوشمند خود به عنوان يك صفحه نمايش پروژكتور براي گوشي خود استفاده كنيد حتما ويژگي به اتصال بي سيم موبايل دقت كنيد.

منبع :  تعمير تلويزيون ال جي در اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۳:۲۲ توسط:sam موضوع:

نگهداري از سيستم ترمز

معمولترين سرويس لازم براي ترمزها يا نگهداري از سيستم ترمز تعويض لنت ترمز مي‌باشد. لنتهاي ترمز معمولا داراي يك قطعه فلزي به نام سايش نما (نمايش دهنده ميزان سايش و فرسودگي) هستند. وقتي لنتها به اندازه كافي فرسوده شوند، در زمان گرفته شدن ترمز سايش نما با ديسك ترمز باعث تماس اين قطعه با ديسك ترمز شده و صداي سوت به گوش مي‌رسد كه از تماس قطعات فلزي(لنت و ديسك)حاصل مي‌شود.

بر روي نوعي از لنت‌هاي چرخ جلو يك فيش بصورت جاسازي شده در لنت، بين آخرين نقطه اتصال لنت و بدنه فلزي آن، شركت‌هاي سازنده لنت قرار داده اند كه وقتي لنت در آستانه تمام شدن قرار مي‌گيرد بوسيله آن يك چراغ در پشت آمپر به راننده هشدار مي‌دهد تا لنت‌ها را تعويض كند. در ضمن يك دريچه(فضاي خالي) بازديد در سيلندر ترمز ديسكي وجود دارد كه از طريق آن مي‌توانيد ميزان فرسودگي لنتهاي ترمز را مشاهده كنيد.

لنت ترمز تيگران

سيستم ترمز كاسه اي

ترمزهاي كاسه اي:

در ترمز كاسه اي ، كاسه ترمز به چرخ متصل است و همراه آن گردش مي‌كند. دو عدد كفشك آهني هلالي شكل كه لنت‌هاي ترمز بر روي آن كوبيده شده روي طبق ثابت محور نصب شده اند .در حالت عادي كه خودرو نياز به ترمز كردن ندارد كفشك‌ها به طوري تنظيم مي‌شوند كه فاصله كمي‌بين كاسه ي ترمز و لنت‌هاي روي كفشك وجود داشته باشد وقتي راننده پدال ترمز را مي‌فشارد فشار روغن در سيلندر اصلي افزايش يافته به سيلندر چرخ‌ها هدايت مي‌شود پيستون‌هاي داخل سيلندر چرخ در اثر فشار روغن از يكديگر دور شده كفشك‌هاي ترمز را به طرف كاسه ي ترمز حركت مي‌دهند در اثر نيروي وارد از لنت هر كاسه ي ترمز نيروي اصطكاك بين كاسه ترمز و لنت ايجاد مي‌شود و نتيجه ان ايجاد شتاب منفي در چرخ و متوقف كردن ان است .
علاوه بر نيروي هيدروليكي موثر بر كفشك‌هاي ترمز نيروي ديگري هم در ترمز‌ها ي كفشكي توليد مي‌شود كه عمل لنت‌هاي كفشكي است عمل خودكار در اثر  رخش كاسه و ثابت بودن لنت در هنگام (servo-action) خودكار ترمز كردن در كاسه ي ترمز بوجود مي‌ايد كفشك ترمز در يك نقطه از طبق ثابت و در نقطه اي ديگر به وسيله پيستون سيلندر چرخ به سمت كاسه ي ترمز فشرده مي‌شود به انتهاي قسمتي از كفشك ترمز كه در روي طبق ثابت است پاشنه و به قسمتي كه به وسيله ي پيستون سيلندر چرخ حركت مي‌كند پنجه گويند .

لنت ترمز

هر گاه جهت چرخش كاسه ي ترمز از طرف پنجه به طرف پاشنه كفشك باشد ان را كفشك محرك و هر گاه جهت چرخش كاسه ا ز طرف پاشنه به طرف پنجه باشد فشك را متحرك گويند پاشنه كفشك محرك در هنگام ترمز كردن مايل است قسمت پايين لنت را در كاسه ي ترمز فرو برده نيروي بسيار زيادي در نزديكي پاشنه ي لنت ايجاد مي‌شود.اين نيروي فرو رونده دركاسه ي ترمز نيروي اصطكاك نسبتا زيادي را در بين لنت و كاسه توليد مي‌كند و باعث شتاب منفي زيادي درچرخ مي‌گردد در كفشك متحرك جهت نيرو از طرف پاشنه به طرف پنجه بوده و باعث عقب راندن لنت از كاسه مي‌شود.

انواع كفشك بندي ترمز‌هاي كاسه اي :

كفشك بندي سيمپلكس
كفشك بندي دوپلكس
كفشك بندي سرو

?) كفشك بندي سيمپلكس

چندين نوع كفشك بندي سيمپلكس وجود دارد كه بر حسب نوع شناور يا ثابت بودن و نوع تكيه گاه پاشنه كفشك چرخشي يا لغزشي دسته بندي مي‌شود در كفشك‌هاي سيمپلكس ضريب مخصوص افزايش نيروي اصطكاك كفشك‌ها در حدود ? است كه قسمت بيشتر ضريب اصطكاك ايجادي در كفشك محرك و قسمت اندك ان در كفشك متحرك ايجا د مي‌شود بنابراين اختلاف نيرو ي بين دو كفشك خيلي زياد است بيشترين خوردگي لنت در كفشك محرك است و مقدار كمي‌از لنت متحرك ساييده مي‌شود به اين دليل گاهي لنت قسمت متحرك را نازك تر مي‌كوبند گاهي سيستم محرك لنت‌هاي كفشك از نوع گوه اي است و بعضي اوقات محرك بادامكي از محاسن سيستم بادامكي ساييدگي يكسان لنت‌ها در كفشك محرك و متحرك است زيرا بادامك محرك كفشك‌ها در محل ثابتي در روي طبق مستقر شده است و از معايب ان ميتوان قدرت زياد براي راه اندازي و استحكام زياد قطعات را نام برد زيرا نيروهاي نامساوي بر بادامك وارد مي‌شود.

لنت ترمز پژو تيگران

لنت ترمز پژو تيگران

?) كفشك بندي دوپلكس :

در اين نوع كفشك بندي دو پيستون به كار رفته است كه نتيجه ي ان محرك كردن هر دو كفشك جلو و عقب است.حسن ترمز دوپلكس توزيع يكسان نيرو در بين لنت‌ها محرك و متحرك است ساييدگي هر دو لنت برابر و ضريب C= افزايش نيرو نيز در ان ? مي‌باشد

?) كفشك بندي سرو 

از اين كفشك بندي در محور عقب كاميون‌هاي تجاري سبك استفاده مي‌شود اساسي ترين مزيت كفشك بندي سرو ان است كه نيروي تكيه گاهي)پاشنه اي ( فشك محرك به كفشك متحرك وارد مي‌شود و در نتيجه ضريب ? تن استفاده مي‌شود  مي‌رسد به اين دليل در اغلب كاميونهاي بيش از ? C= افزايش نيرو در ان به ? ترمز‌هاي كاسه اي در چرخهاي عقب اغلب اتومبيل‌هاي سواري و در خودروهاي سنگين (باري و مسافر بري) هم معمولا در همه ي چرخها كاربرد دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۰:۰۹ توسط:sam موضوع:

كلاس آنلاين چيست؟ مزايا و معايب كلاس آنلاين

استفاده از كلاس آموزشي آنلاين مورد توجه و استقبال بسياري از مخاطبان در سراسر جهان قرار دارد. با استفاده از كلاس آنلاين، امكان دسترسي به آموزش‌هاي گوناگون، بدون محدوديت زمان و مكان، فراهم است. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي مزاياي كلاس آنلاين بپردازيم. پس براي پاسخ به سوالاتي مانند منظور از كلاس آنلاين چيست و چگونه كلاس آنلاين برگزار كنيم، با ما همراه باشيد.

كلاس آنلاين چيست؟

كلاس آنلاين يك محيط آموزشي است كه محدوديت زماني و مكاني براي شركت كنندگان آن وجود ندارد. در كلاس آنلاين به شركت كنندگان، آموزش از راه دور ارائه مي‌شود و آن‌ها مي‌توانند در يك فضاي مجازي با هم تعامل داشته باشند. اين محيط آموزشي مي‌تواند يك كلاس آنلاين يك نفره يا چند نفره باشد.

كلاس مجازي يا كلاس آنلاين، بخشي از سيستم LMS) Learning Management System) است. ال ام اس، در واقع پلتفرم‌هاي نرم افزاري براي ايجاد، مديريت و سازماندهي دوره‌هاي آموزشي آنلاين هستند كه از بستر اينترنت استفاده مي‌كنند تا بين دانش آموزان و موسسات آموزشي ارتباط برقرار كنند. هدف از LMS بالا بردن قابليت هاي يادگيري است كه توسط عموم هم به راحتي قابل دسترس و استفاده باشد.

براي برگزاري كلاس آنلاين مي توانيد به پلتفرم برگزاري كلاس آنلاين ايلرنو (elearno.ir) مراجعه كنيد.

انواع كلاس آنلاين چيست؟

افراد شركت كننده در كلاس آنلاين، معمولا دانش آموزان و مدرسان هستند. كلاس‌هاي آنلاين به دو دسته كلاس آنلاين بدون نظارت و كلاس آنلاين با نظارت تقسيم مي‌شود كه در ادامه به بررسي و مقايسه اين دو نوع كلاس آنلاين خواهيم پرداخت.

كلاس آنلاين بدون نظارت مدرس يا ويدئوهاي آموزشي

در اين كلاس‌ها دانش آموزان بدون حضور و كمك مدرس به يادگيري مواد آموزشي مي‌پردازند. مطالب آموزشي، معمولا در قالب يك پاورپوينت يا ويدئو، به دانش آموزان ارائه مي‌شود. اين شيوه، يك دوره آموزشي الكترونيك خصوصي است كه مي‌تواند آزمون‌هاي آنلاين خودكار هم داشته باشد. در كلاس آنلاين بدون نظارت، مدرس، تنها يادگيري دانش آموزان را ارزيابي مي‌كند و گاهي اوقات اصلا مدرسي وجود ندارد.

كلاس آنلاين با حضور و نظارت مدرس يا كلاس زنده

در اين نوع كلاس آنلاين، مطالب آموزشي در زمان خاصي به صورت آنلاين، ارائه مي‌شود. فراگيران نيز به وسيله يك برنامه ويدئو كنفرانس در كلاس حضور دارند. همچنين، امكان تعامل مدرس و دانش آموز در كلاس درس به راحتي فراهم است. اين نوع كلاس آنلاين، به دليل اينكه تحت رهبري و نظارت مدرس قرار دارد، به كلاس سنتي شبيه‌تر است.

براي شركت در كلاس آنلاين به چه ابزارهايي نياز داريد؟

ابزارهاي لازم براي شركت در كلاس آنلاين

  • كامپيوتر روميزي، لپ تاپ، تبلت يا گوشي موبايل
  • اينترنت با سرعت مناسب و پهناي باند بالا
  • استفاده از آخرين نسخه مرورگرهايي مانند كروم يا فايرفاكس
  • هدست يا اسپيكر و ميكروفون براي مكامه صوتي با مدرس

مزاياي استفاده از كلاس آنلاين چيست؟

  • با استفاده از كلاس آنلاين در وقت و هزينه صرفه‌جويي مي‌شود.
  • امكان دسترسي به كلاس‌هاي آموزشي از طريق اينترنت و بدون محدوديت مكاني وجود دارد.
  • در كلاس آنلاين، امكان ضبط جلسات كلاس درس و مشاهده مجدد آن‌ها، از طريق نرم افزارهايي مانند LMS وجود دارد.
  • امكان بهره‌مندي از بهترين و باتجربه‌ترين مدرسان
  • عدم نياز به امكانات كلاس فيزيكي، مانند ميز، صندلي و ساير تجهيزات آموزشي
  • كيفيت خوب صدا و تصوير استاد و مطالب آموزشي
  • امكان به اشتراك گذاشتن اسلايدهاي آموزشي، فايل‌هاي pdf، ويدئوهاي آموزشي و… به صورت همزمان
  • فراهم بودن امكان نظارت خانواده‌ها بر روند تدريس مدرسين
  • امكان استفاده دانش آموزان از امكانات كلاس آنلاين، بدون محدوديت مكاني
  • استفاده از ابزارهاي الكترونيك در فرايند يادگيري، با ويژگي تعاملي بودن و جلب توجه بيشتر دانش آموزان، بازدهي بيشتري دارد.
  • با استفاده از كلاس آنلاين، براي تمركز روي موضوع مورد نظر خود، قدرت انتخاب بيشتري خواهيد داشت.
  • حضور در كلاس آنلاين با انعطاف پذيري بيشتري همراه است و شما مي‌توانيد براي ساير فعاليت‌هاي خود راحت‌تر برنامه‌ريزي كنيد.
  • استفاده از كلاس آنلاين، براي شما اين امكان را فراهم مي‌كند كه محيط آموزش را آنطور كه راحت هستيد انتخاب كنيد.
  • معمولا در آموزش‌هاي الكترونيك و كلاس آنلاين، فراگيران اعتماد به نفس بيشتري براي برقراري ارتباط با يكديگر و همچنين تعامل با اساتيد خواهند داشت.
  • امكان استفاده از كلاس آنلاين در تمام روزهاي هفته و ساعات شبانه روز و همچنين با امكان دوري از عوامل استرس‌زا مانند ترافيك، به راحتي فراهم است.
  • در كلاس آنلاين، سرعت مطالعه به فراگير يا دانشجو بستگي دارد و راحت‌تر مي‌تواند از اطلاعات به روز شده استفاده كند.
  • استفاده از كلاس آنلاين براي افراد شاغل بسيار مفيد است چون به راحتي مي‌توانند فيلم ضبط شده كلاس را مشاهده كنند.
  • در كلاس آنلاين با امكان استفاده از امكانات مولتي مديا (چند رسانه‌اي)، مطالب بهتر در ذهن دانشجويان تثبيت مي‌شود.
  • در اين دوره‌ها، امكان گرفتن آزمون و پرسش (كوئيز)، توسط استاد وجود دارد. به اين صورت كه در كلاس آنلاين،
  • استاد سوالات چهار گزينه‌اي مطرح مي‌كند و براي پاسخ به آن‌ها نيز وقت مشخصي را در نظر مي‌گيرد.
  • كلاس آنلاين، معمولا رابط كاربري مناسبي دارد و نسبت به كلاس‌هاي حضوري چندان خسته كننده نيست.

معايب استفاده از كلاس‌ آنلاين چيست؟

    • اما مشكلات برگزاري كلاس هاي آنلاين چيست؟ كلاس آنلاين، علاوه بر مزايايي كه بيان كرديم، مي‌تواند معايبي هم داشته باشد كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.
    • تفاوت در ميزان دسترسي: افرادي كه از اينترنت پرسرعت برخوردار نيستند يا امكانات سخت‌افزاري مناسبي ندارند، ممكن است براي دسترسي به كلاس آنلاين با مشكل مواجه شوند. بنابراين در ميزان دسترسي افراد به كلاس آنلاين تفاوت وجود دارد.
    • عدم امكان تعامل چهره به چهره: در كلاس آنلاين امكان تعامل با استاد و ساير همكلاسي‌ها به صورت مستقيم چهره به چهره وجود ندارد. اين ويژگي براي علاقه‌مندان به حضور در كلاس‌هاي فيزيكي چندان مناسب نيست.
    • شركت نكردن دانش آموزان در كلاس به دليل عدم آشنايي با مباحث فناوري اطلاعات: عده‌اي از فراگيران در كلاس‌ آنلاين شركت نمي‌كنند، آن‌ها تصور مي‌كنند استفاده از اين كلاس‌ها تنها براي افرادي مناسب است كه با مباحث فناوري اطلاعات و سيستم آموزش آنلاين آشنا هستند.

منبع: پلتفرم برگزاري كلاس آنلاين ايلرنو (elearno.ir)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۵:۰۱ توسط:sam موضوع:

نرم شدن آب مغناطيسي و كنترل مقياس

مغناطيس براي اكثر مردم يك پديده مرموز است و حتي بسياري از ما كه چندين دوره فيزيك را در دانشگاه گذرانده ايم اغلب احساس نمي كنيم كه واقعاً آن را "درك" مي كنيم. در قرن نوزدهم ،  كلاهبرداران با ارائه محصولات مغناطيسي فريبنده براي درمان همه چيز از طاسي گرفته تا ناتواني جنسي ، از عدم آگاهي مردم از مغناطيس بهره بردند و امروزه تعداد بيشتري از معجزات جادويي در اينترنت در حال گسترش است.

 

هدف اين مطلب  بررسي صحت علمي ادعاهاي محصولات مغناطيسي ، به ويژه محصولات مرتبط با آب ، براي كمك به مقابله با برخي از هياهوي فروش گسترده در اين منطقه است و به آن نام بدي داده است. بسياري از اين گفته ها به اصول علمي گفته مي شود كه غالباً نادرست بيان مي شوند يا صرفاً نادرست بيان مي شوند ، اما ممكن است كساني كه تسلط كافي بر شيمي و فيزيك ندارند به اين ترتيب شناخته نشوند. ما اميدواريم كه اين اطلاعات به مصرف كنندگان كمك كند تا در مورد اعتبار اين محصولات آگاهانه تصميم بگيرند.

نرم شدن آب مغناطيسي و كنترل مقياس

سابقه طولاني در ترويج آهن ربا براي كاهش "سختي" آبهاي معدني و به ويژه كنترل رسوب مقياس در كتري ها ، سيستم هاي لوله كشي ، اواپراتورها و ديگهاي بخار وجود دارد. اكنون طيف گسترده اي از دستگاه ها در بازار وجود دارند كه ادعا مي كنند رسوبات مقياس را كاهش مي دهند و برخي نيز ادعا مي كنند كه آب را "نرم" مي كنند. دستگاه هاي قبلي بيشتر از آهن ربا دائمي استفاده مي كردند ، اما اكنون بسياري از آنها از ميدان هاي مغناطيسي يا الكترواستاتيك متناوب استفاده مي كنند. ميدان مغناطيسي در مقطعي لوله را احاطه كرده و از هر طرف به آن نفوذ مي كند. بديهي است كه اين امر استفاده از آن را به لوله هاي رنگي مانند مس يا پلاستيك محدود مي كند.

 

اگرچه محصولات تصفيه آب مغناطيسي (MWT) از دهه 1930 رواج داشته اند ، اما در جامعه مهندسي چندان مورد توجه قرار نگرفته اند و سوال در مورد موثر بودن يا نبودن آنها هنوز باز است. بازاريابي گسترده محصولات MWT براي مصرف كنندگان از طريق اينترنت براي حل اين مشكل كار زيادي نكرده است.

چه بايد كرد

هدف از MWT البته جلوگيري از رسوب مقياس است. اينكه آيا مي تواند آب را به معناي از بين بردن يون هاي كلسيم و عناصر مشابهي كه تشكيل صابون مي دهند و در اثر تبخير رسوب مي كنند ، "نرم" كند.

 

بيشتر توصيفات MWT ادعا نمي كند كه يونهاي سختي را از آب خارج مي كند (همانطور كه نرم كننده هاي تبادل يوني معمولي اين كار را مي كنند). غالباً ، ذرات جامد سنگ آهك جامد به شكل سطحي مانند پوسته پوسته شده و يا بصورت ذرات كوچك در خود آب رسوب مي كنند ، به جاي اينكه روي سطوح فلزي قرار گيرند. در هر دو مورد ، مواد رسوب شده همراه با آب حمل مي شوند.

 

اما من با اين توضيح دو مشكل مي بينم:

 

در صورت رسوب ذرات ، مشاهده آنها يا با جمع آوري مستقيم در يك فيلتر ريز متخلخل و يا غيرمستقيم با روشهاي پراكندگي نور (نفتا) امكان پذير است ، اما گزارش آشكاري از اين مورد وجود ندارد.

علاوه بر اين ، پس از حذف ذرات پوسته پوسته ، آب بايد حداقل حاوي ميزان اشباع يون سختي باشد ، به طوري كه آب به هيچ وجه "نرم" تلقي نمي شود. مي توان انتظار داشت كه يونهاي فلزي هنوز مدفوع با صابون تشكيل دهند و با تبخير آب يا جوشيدن كدو سبز و غيره ، هنوز هم مي توانند مقياس ايجاد كنند.

ادعاي رايج ديگر اين است كه MWT باعث رسوب كربنات كلسيم به صورت آراگونيت مي شود ، يك تغيير كريستالي CaCO3 كه نسبت به ساختار بسيار متداول كلسيت كمي پايدارتر (و محلول تر) است. برخي از شواهد در اين باره در ادبيات گزارش شده است [[]. اما مشخص نيست كه خصوصيات فيزيكي آراگونيت با كلسيت بسيار متفاوت است.

 

آهن ربا دائمي و ميدان هاي الكترومغناطيسي متناوب

بيشتر دستگاه هاي آهنرباي دائمي از توالي آهن ربا استفاده مي كنند تا آب به طور متناوب از مناطق مغناطيسي و غير مغناطيسي عبور كند. اين احتمالاً براساس آزمايشات كروننبرگ (نگاه كنيد به زير) ، كه دريافت كه دنباله اي از آهن ربا كارايي بيشتري دارد. همانطور كه در سمت راست نشان داده شده است ، دستگاه هاي AC احتمالاً اين اثر را با يك سيم پيچ تكثير مي كنند. بيشتر آنها از فركانس در منطقه 100-1000 هرتز استفاده مي كنند. برخي سيم پيچ ها را به جاي امواج سينوسي با امواج مربعي تحريك مي كنند با اين اميد كه از تعداد زيادي از اجزاي فركانس ايجاد شده ، بعضي از آنها از ساير كارآمدتر باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۲:۲۱ توسط:sam موضوع: